Зразок роботи
ВСТУП
Готельне господарство стає все більш прибутковою справою, і будівницт-во готелів здійснюється переважно з урахуванням комерційних цілей. Такому глобальному рішенню сприяє розвиток туризму. Розвиток туристської індустрії викликав небачений зріст готельного господарства. Тому багато країн почали вкладати великі кошти у розвиток цієї галузі економіки. Отже з точки зору біз-несу готель є комерційним виробництвом, яке пропонує на ринку свій товарний продукт у вигляді послуги (комплексу послуг). Все ж таки у багатьох країнах готельне господарство стає однією з найважливіших сфер заняття населення.
Актуальність теми. Полягає в тому, що у теперішній час готельне госпо-дарство у всьому світі стало на індустріальну основу і являє собою галузь еко-номіки, яка забезпечує значні валютні надходження за рахунок розвитку інозем-ного туризму. Готельно-ресторанні послуги займають величезну нішу в індуст-рії туризму, і саме вони безпосередньо впливають за сукупну якість туристич-них послуг.
Актуальною на сьогодні є проблема зміцнення існуючої матеріально тех-нічної бази готелів, зокрема її реконструкції та модернізації, саме тому автор вибрала темою своєї курсової роботи “Готельне господарство України. Сучас-ний стан та перспективи розвитку”.
Метою роботи є розробка ефективного проекту підприємства готельного господарства в місті Київ, який відповідав би міжнародним стандартам, задово-льняв би потреби найвибагливіших гостей та приносив би при цьому достатній прибуток для подальшої своєї діяльності та розвитку. Щоб досягти мети потрі-бно вирішити такі завдання:
- Надати техніко-економічне обґрунтування;
- Змоделювати сервісно-виробничий процес підприємства;
- Спроектувати ЗРГ в закладі, що проектується;
- Розробити заходи щодо санітарно-гігієнічних умов;
- Визначити площу закладу;
- Розробити об’ємно планувальні рішення проектованого готелю.
Об’єктом дослідження є готель, який проектується. Він буде знаходитись в м.Києві по просп. Генерала Ватутіна 12. Це дуже ефективне місце для майбут-нього нового готелю, тому що це комфортабельна для туристів зона. Гарне міс-це тим, тому що тут зорієнтоване багате зосередження туристів, які приїхали в країну і будуть перебувати в ньому не тільки для відпочинку, а й для не довго-тривалому перебуванні.
Предметом дослідження виступають підприємства готельно-ресторанного господарства, та свій власний проектуємий готель. В роботі було використано економічний аналіз, аналіз зовнішнього середовища та аналіз обра-ної місцевості, кількість та характеристика конкурентів, місця зосередження ту-ристів в даному районі.
РОЗДІЛ 1 ІННОВАЦІЙНИЙ
ВСТУП
В умовах жорсткої конкуренції туристично привабливі країни світу намага-ються віднаходити ефективні засоби магнетичного притягання до своїх локацій, використовуючи, при цьому, найоригінальніші, та водночас, найпростіші інстру-менти привертання уваги потенційних мандрівників. Під впливом таких обставин формуються й новітні індустрії, які визначають симпатії та інтереси вибагливого сучасного туриста.
Інноваційним напрямом, який за кордоном набув широкої популярності, є екотуризм. Він виник як вид туризму, що передбачає відвідування місць з чистим повітрям, природними пейзажами та рекреаційним потенціалом.
Україна за допомогою своїх природно-кліматичних та геополітичних особ-ливостях розташування на мапі світу, вигідно вирізняється у порівнянні з іншими країнами цього ж регіону.
Однак екотуризм і досі не набув широкого розповсюдження в Україні: не повною мірою використовують потенціал закладений, відсутня екоосвіта, не вио-кремлено критерії туристичного магнетизму об’єктів вітчизняного екотуризму, які визначають мотиваційні вподобання мандрівників, відчувається брак туристи-чної обізнаності з цим видом туризму. У зв’язку з цим, особливо гострої потреби набуває наукове дослідження основних інформаційних ресурсів про знакові тури-стичні локації, що формували в свідомості іноземних туристів національний ко-лорит самобутньої культури українців. Що в майбутньому стане підґрунтям для розвитку внутрішнього туризму в Україні.
Оскільки екотуризм – це досить новий напрям туристичної активності, який відносимо до спеціалізованих видів туризму, тому дуже складно віднайти наукові напрацювання, присвячені цій тематиці.
Більшість інформації зосереджується в он-лайн або друкованих ресурсах і окрім поодиноких статей у періодичних виданнях, зустрічається вкрай рідко.
Поняття «спеціалізовані види туризму» серед вітчизняних науковців вперше зустрічаємо в М. Крачила, який вбачає їх як систему, що формується під впли-вом окремих сегментів туристів, переважно за професійним спрямуванням або у відповідності до мети подорожі, а сама поїздка передбачає наявність необхідних ресурсів та спеціальної організації.