0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування іміджу готельного підприємства (ID:609410)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 76
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність іміджу підприємства 5 1.2. Особливості формування іміджу готельного підприємства 12 1.3. Методичні підходи до оцінки іміджу готельного підприємства 16 РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ» 22 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готелю «Прем’єр Палац» 22 2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності готельного підприємства 30 2.3. Оцінка іміджу готелю «Прем’єр Палац» 36 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПрАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ» 47 3.1. Напрями вдосконалення іміджевої стратегії готелю «Прем’єр Палац» 47 3.2. Рекомендації щодо формування позитивного іміджу готелю «Прем’єр Палац» 52 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність іміджу підприємства В умовах ринкових відносин позитивний імідж – один із ключових факторів успіху будь-якого підприємства. Безліч досліджень показують, що наявність позитивного іміджу підприємства сприяє доступу до позикових коштів, залученню цінних кадрів, налагодженню міцних партнерських відносин, довірі та розвитку державних структур, підвищення лояльності споживачів до продукції, що випускається певним підприємством. Існує багато підходів до розуміння поняття «імідж», оскільки він є об’єктом дослідження різних галузей знань (табл. 1). В. М. Шепель – фахівець з соціології управління та іміджелогії, дає таке визначення: «імідж – індивідуальна подоба або ореол, що створюється засобами масової інформації, соціальною групою чи власними зусиллями особи для привернення до себе уваги» . Маркетолог Ф. Котлер визначає імідж як «сприйняття компанії або її товарів суспільством» . Фахівець з менеджменту О. С. Виханський дає визначення іміджу: «імідж явища – це стійке уявлення про особливості, специфічні якості й межі, характерні для даного явища» . Короткий психологічний словник під редакцією А. В. Петровського й М. Г. Ярошевського тлумачить імідж «як образ конкретного об’єкта, що стереотипізований, існує в масовій свідомості. Як правило, поняття іміджу стосується конкретної людини, але може також поширюватися і на певний товар, організацію, професію та ін.» . Також варто з’ясувати сутність понять «бренд» та «репутація», оскільки ці поняття є близькими за змістом поняттю «імідж». У словниках визначено цей термін так: «бренд (англ. brаnd) – комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість» . РОЗДІЛ ІІ СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ» 2.3. Оцінка іміджу готелю «Прем’єр Палац» Формування позитивного іміджу готелю – це не один або кілька заходів, а вся система його діяльності. Імідж готельного підприємства визначається якістю, ціною, доступністю послуг, історією готелю, рекламою. У формуванні іміджу готелю беруть участь всі види реклами і PR, але головний засіб створення і підтримання бренду готельного підприємства – фірмовий стиль. Готель «Прем’єр Палац» є першим п’ятизірковим готелем в Україні, що має більш ніж 100-річну історію свого існування. Його історія унікальна й тісно пов’язана з історією Києва та України загалом. У стінах готелю вершилася доля України. Саме тут гетьман Павло Скоропадський підписав документ про зречення від влади. У пам’ять про історичні події в готелі створили тематичний номер під назвою «Гетьман». Сьогодні готель є один із найкращих готелів Києва, з хорошою репутацією. Тому у цьому готелі зупинялися і зупиняються відомі бізнесмени й політики, зірки шоу-бізнесу та спорту. Тут часто зупиняються міжнародні делегації. А загальний список відомих постояльців понад 200 осіб. У готелі свого часу проживали символи радянської епохи Любов Орлова, Олександр Вертинський, Леонід Утьосов, зарубіжні політики Мадлен Олбрайт, Кондоліза Райс, Колін Пауелл, відомі співаки Кріс Де Бург, Патрісія Каас, Брайан Адамс, Енріке Іглесіас, зірки світового кіно Орнела Муті, Жан Рено, Софі Лорен, Єжи Гоффман, спортсмени Девід Бекхем, Леннокс Льюїс, Міка Хаккінен. Готель «Прем’єр Палац» зберігає репутацію одного з лідерів завдяки своїй діяльності на рівні світових стандартів якості. Ключовими факторами успіху готелю є: позитивний імідж готелю, сформований роками; «золотий фонд» готелю – постійні гості; можливість надання різноманітних послуг на високому рівні – за концепцією «місто в місті» – можна отримати все, не виходячи за межі готелю; грамотна цінова політика – гнучкість і лояльність по відношенню до постійних клієнтів і активний підхід до нових; активна політика продажів і маркетингу – розробка та впровадження нових стратегій, постійна робота над удосконаленнями, впровадження нових проектів з останніми нововведеннями у сфері технологій; велика клієнтська база; винятковий професіоналізм персоналу .