0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи удосконалення маркетингової діяльності кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ (ID:80046)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 144
Рік виконання: 2015
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Поняття маркетингу закладу ресторанного господарства у науково-практичній літературі 1.2. Стратегії та тактики маркетингу закладу ресторанного господарства 1.3. Характеристика елементів комплексу маркетингу закладу ресторанного господарства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КАВ’ЯРНІ «COFFE LIFE», М. ЛУГАНСЬК 2.1. Загальна характеристика кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ 2.2. Основні техніко-економічні показники діяльності кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ 2.3. Аналіз маркетингової діяльності кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАВ’ЯРНІ «COFFE LIFE», М. ЛУГАНСЬК 3.1. Розробка напрямів маркетингових досліджень для виявлення споживчих вподобань відвідувачів кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ 3.2. Удосконалення маркетингової діяльності кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СТАНАХ 4.1. Поняття про охорону праці та безпеку 4.2. Охорона праці та безпека у кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ 4.3. Шляхи удосконалення охорони праці та безпеки у кав’ярні «COFFE LIFE», м. Луганськ Висновки до розділу 4 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову