0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення обслуговування туристів у тризіркових готелях м. Одеси (ID:876149)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 92
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТРИЗІРКОВИХ ГОТЕЛІВ 1.1. Сутність, цілі та критерії визначення категорій засобів розміщення 1.2. Досвід європейських країн в застосуванні стандартів «Hotelstars Union» РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ТРИЗІРКОВИХ ГОТЕЛЯХ М. ОДЕСИ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «PREMIER HOTEL ODESA» 2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю «Premier Hotel Odesa» 2.2. Дослідження особливостей надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa» 2.3. Оцінка якості послуг готелю «Premier Hotel Odesa» РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ТРИЗІРКОВОМУ ГОТЕЛІ ««PREMIER HOTEL ODESA» 3.1. Оцінка конкурентної позиції тризіркового готелю «Premier Hotel Odesa» для вивчення можливостей щодо підвищення якості обслуговування 3.2. Розробка проекту підвищення якості надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa» 3.3. Розробка комплексу заходів щодо поліпшення обслуговування клієнтів у тризірковому готелі «Premier Hotel Odesa» та їх економічне обґрунтування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Управління якістю є ключовим фактором успіху будь-якого підприємства, а особливо в готельній індустрії. У світі готельного бізнесу тризіркові готелі є одними з найбільш поширених і популярних, оскільки вони пропонують клієнтам рівень сервісу, якість послуг та комфорт, який задовольняє їхні потреби та очікування. У зв'язку з цим, управління якістю тризіркових готелів є важливою складовою успішного функціонування та конкурентоспроможності готельного бізнесу. При цьому, управління якістю вимагає високого рівня організаційних та менеджерських знань, навичок та вмінь, які необхідні для забезпечення високої якості послуг, задоволення потреб та очікувань клієнтів, а також ефективного використання ресурсів та забезпечення стабільної прибутковості підприємства. Отже, метою даної дипломної роботи є дослідження та аналіз питань управління якістю в тризіркових готелях. Об'єктом дослідження даної дипломної роботи є управління якістю тризіркових готелів. Предметом дослідження є процеси управління якістю в тризіркових готелях Метою роботи з акредитації була розробка засобів підвищення якості обслуговування, яке надає Premier Hotel Odesa. Для досягнення поставлених цілей необхідно вирішити наступні завдання: - дослідити поняття якості обслуговування в готельному господарстві; − Надати організаційно-економічну характеристику готелю «Прем'єр Одеса»; - провести дослідження характеристик послуг, що надаються «Прем'єр Готель Одеса»; - Оцінка якості обслуговування «Прем'єр Готель Одеса»; - Обстеження сфери управління якістю обслуговування в готелі «Прем'єр Готель Одеса»; - Розробка проекту підвищення якості обслуговування в «Прем'єр Готель Одеса»; - Економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення якості послуг. - Об'єктом дослідження даної дипломної роботи є управління якістю тризіркових готелів. - Об'єктом дослідження є процес управління якістю тризіркового готелю Методами дослідження є теоретичне узагальнення та порівняння, системний аналіз, синтез, інформаційне моделювання, абстрагування, конкретизація, спостереження.
Інші роботи з даної категорії: