Зразок роботи
ВСТУП
Сучасна готельна індустрія в Україні представлена безліччю різноманітних підприємств розміщення, що відрізняються один від одного формою власності, рівнем комфорту, спеціалізацією і рядом інших специфічних факторів. Готелі міжнародних готельних ланцюгів і сучасні вітчизняні готелі займають лідируючі позиції на українському ринку готельних послуг. Як витримати конкуренцію, як залишитися на «плаву», як знайти свого клієнта і як утримати його, ці питання постійно турбують відносно нові види готелів, такі як молодіжні, адже, в системі світового туристського розвитку особливе і значне місце на сьогоднішній день відводиться саме молодіжному туризму. У всій системі світового туризму частка молодіжного туризму щорічно збільшується на 1,5%.
Інтеграція України у світовий економічний простір тісно пов’язана із розвитком конкурентного середовища, і питання забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств готельного типу у нових умовах стають особливо актуальними. В конкурентному середовищі готельного бізнесу важливо знаходити нові шляхи вдосконалення та отримання конкурентної переваги. На шляху впровадження інноваційних технологій є достатньо перешкод, які пов’язані з ціною технології, або її розробки; кількістю ресурсів, які будуть витрачені для навчання цієї технології; не бажанням керуючого персоналу щось змінювати для отримання прибутку.
Положення сучасної науки вказують, а практика підтверджує, що позбутися від існуючих проблем можливе лише шляхом проведення постійних і безперервних інновацій. Навіть невеликі зміни забезпечать конкурентоспроможність підприємства на сучасному ринку і високий прибуток. Стає зрозумілим, що інновації є основоположним фактором економічного росту, конкурентоспроможності, що допоможе готельному господарству також адаптуватися та змінюватися відповідно до змін в системі.
Проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств та, зокрема, закладів готельного господарства є об’єктом дослідження багатьох науковців: А. А. Томпсона, А.Є. Воронкова, А. О. Аветісова, В. І. Герасимчука, В. І. Савчука, Г. Асселя, Г. Л. Азоєва, Д.А. Корж, І.О. Піддубного, І.Ю. Сіваченко, Л.В. Транченко, М. Портера, Н.О. П’ятницької, О.І. Кочерги, Ф. Котлера, Ю.Ф. Ярошенко та інших.
Мета курсової роботи. Метою курсової роботи є дослідження специфіки відкриття та організації роботи молодіжного формату готельного закладу в Україні.
Об’єкт дослідження: готельний заклад молодіжного формату.
Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні аспекти факторів формування попиту на послуги підприємств готельного бізнесу.
Завдання курсової роботи:
- Дослідити ринок готельно-ресторанного бізнесу як основу розробки концепції розвитку підприємства;
- Здійснити аналіз конкуренції на ринку послуг;
- Визначити концептуальні підходи розробки проекту готельного підприємства.
Метод дослідження, який використовується при написанні: аналітичний - аналіз літератури про специфіку відкриття та організацію роботи готельного закладу.
Робота складається зі вступу, трьох розділів та підрозділів до них, списку використаних джерел.