Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Проблема вдосконалення надання послуг на підприємстві готельного господарства і застосування сучасних методів та технологій, які відповідають світовим стандартам, існує через те, що є необхідність надання якісних послуг, створення комфортних умов проживання і роботи гостей. Сучасний стан господарювання вітчизняних готельних підприємств характеризується нестійкими тенденціями розвитку, які визначаються, насамперед, сезонними коливаннями попиту та неможливістю формування запасів окремого продукту - готельних послуг, підвищенням цін на послуги та недостатньою якістю обслуговування при низьких цінах. цінова еластичність попиту, організаційний консерватизм процесу управління. Останніми роками завантаженість готельних закладів України не перевищувала 25% місткості; Частка збиткових підприємств у загальній кількості готельних закладів становила близько 30%, майже 80% потребують модернізації, автоматизації та комп'ютеризації.
Ситуацію також ускладнює нестабільність зовнішнього середовища, неузгодженість процесів усередині компаній та управління господарською діяльністю, яке не відповідає вимогам ринку. Аналіз вітчизняної та зарубіжної наукової літератури виявив неповне висвітлення, а в окремих випадках і майже повну відсутність теоретичних розробок і практичних досліджень щодо надання додаткових послуг у готельному господарстві. Більшість науковців, серед яких Браймер Р.А., Бугаєнко В.С., Ісмаєв Д.К., Коган Т.Л., Наследников А.В., Новіков В.М., Семенов В.С., Квартальнов В.А. , Ходорков Л.Ф..
Крім того, наявна неповна статистика туристичної та готельної галузі України значно ускладнює аналіз. Мета дослідження. Усе це потребує науково обґрунтованого та комплексного розгляду проблеми готельного господарства як частини сфери послуг з урахуванням його специфічних особливостей. Ідеальної та єдиної моделі управління готелем не існує. Проте всі рішення залежать від потреби задовольнити потреби клієнтів і ґрунтуються на строго встановленій ієрархії управління. Для здійснення процесу обслуговування туристів готель повинен забезпечити мінімальний рівень основних послуг, що забезпечують надання основних готельних послуг. Організація додаткових послуг готелю є невід'ємною частиною готельного господарства. Під готельними послугами розуміється діяльність підприємства з надання споживачеві місця для короткострокового розміщення. Додаткові послуги - сума замовлених і оплачених додаткових послуг готелю, які не входять до складу основних послуг. Надання додаткових послуг є однією з важливих частин організаційної структури будь-якого готельного підприємства. Від діяльності служб, що надають додаткові послуги, залежить успіх серед клієнтів, імідж, заповнюваність готелю, прибуток тощо. Тому ретельне вивчення технології надання додаткових послуг у готельному господарстві є дуже актуальним. Предметом дослідження є готель "Панорама Де Люкс". Предметом дослідження є гостинність як секретний елемент організації обслуговування в закладах розміщення. Мета дослідження визначається актуальністю - проаналізувати технологічний процес організації індустрії гостинності. Для досягнення мети дослідження ми поставили перед собою наступні завдання: - вивчити теоретичні основи організації гостинності в готелі "Панорама Де Люкс"; аналіз технології та особливостей надання додаткових послуг у готелі "Панорама Де Люкс"; - запропонувати шляхи вдосконалення технології надання послуг в готельному господарстві "Панорама Де Люкс". Інформаційною базою
дослідження стали монографії вітчизняних та зарубіжних спеціалістів у галузі готельного господарства та громадського харчування, статистичні дані, журнали з готельного господарства, а також інформаційно-аналітичні бюлетені.
Структура роботи: дослідження складається з вступу, трьох розділів та висновків.