Зразок роботи
ВСТУП
Готельна практика важлива у професійній діяльності майбутнього готельєра. Вона дає можливість в умовах реальної роботи побачити особливості обслуговування клієнтів в готелі, відпрацювати навички взаємодії не лише з клієнтами, але й персоналом закладу. У даному звіті подано аналіз основних аспектів діяльності готелю, а саме: зовнішній вигляд готелю, професійне відношення до гостей, місцезнаходження готелю, характеристика його матеріальної бази та номерів, аналіз циклу обслуговування клієнтів.
Метою готельної практики є систематизація, поглиблення та закріплення теоретичних знань отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, оволодіння практичними навичками і уміннями щодо організації та технології надання послуг в закладах готельно-ресторанного господарства, опанування основ їх організаційно-управлінської діяльності, набуття професійних навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій. Практична підготовка допомагає закріпленню теоретичних знань, формуванню особистісного потенціалу, професійних навичок для прийняття самостійних рішень в різних виробничих ситуаціях, усвідомити перспективи та переваги майбутньої професійної діяльності, адаптації роботі в команді.
Виходячи з вищевказаної мети, основними завданнями готельної практики є наступні:
• закріплення та поглиблення теоретичних знань про діяльність готельно-ресторанного закладу;
• адаптація до реальних умов виробничої діяльності у готелі;
• ознайомлення з інноваційними технологіями готельного господарства, основними, допоміжними та обслуговуючими технологічними процесами, циклами та операціями;
• ознайомлення з основними службами готельно-ресторанного закладу та особливостями організації їх роботи;
• ознайомлення з нормативними документами та технологічними стандартами, що регулюють діяльність готельного підприємства та системи контролю за дотриманням якості послуг;
• набуття досвіду збору необхідної інформації для проведення аналізу роботи готельного підприємства та написання звіту практики;
• набуття досвіду організаційної роботи в колективі;
• розвиток навичок науково-дослідної роботи.
Зважаючи на завдання практики, увага практиканта концентрується на наступних етапах практики:
1. Характеристика бази готельної практики.
Збір та опрацювання даних щодо загальних відомостей про підприємство.
2. Аналіз технологічного циклу обслуговування клієнта:
• Бронювання місць у закладі розміщення.
Знайомство з основними етапами процесу бронювання: підбір номерів залежно від побажань клієнта; проведення реєстрації, підтвердження і виконання попередніх замовлень, складанням звітів.
• Проведення реєстрації клієнтів після їх приїзду до закладу розміщення.
Відпрацювання навичок предреєстраційної діяльності: оформлення реєстраційної картки. Опрацювання правил ведення записів в журналах реєстрації громадян (форма № 5, форма № 6). Здобувач вищої освіти має охарактеризувати діючу систему поселення у готелі (автоматизована, неавтоматизована, самореєстрація); провести аналіз роботи служби прийому та розміщення; розглянути випадки анулювання броні поселення чи відмови при поселенні.
• Проведення розрахунків за отримані послуги та виїзд клієнта.
Спираючись на “Правила користування готелями і надання готельних послуг в Україні щодо житлово-комунального господарства” провести аналіз дотримання умов цих правил на базі практики. Здобувач вищої освіти має ознайомитися з порядком виїзду гостя та виписки рахунку за спожиті послуги, формою його оплати; охарактеризувати касові та персональні чеки, гарантоване обслуговування чеків, бонусну систему.
3. Аналізування однієї з тем індивідуального завдання. Обраною темою являється служба безпеки у готелі.
Базою для проходження готельної практики є готель «Аврора», який розташован у місті Кривий Ріг за адресою: проспект Металургів, 95 квартал.