0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Якість надання готельно-ресторанних послуг (ID:939696)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 70
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Поняття якості послуг в готельному господарстві 4 1.2. Структура якості готельних послуг 11 1.3. Управління якістю послуг в готельному господарстві 15 РОЗДІЛ 2. ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (НА МАТЕРІАЛАХ ГОТЕЛЮ «Senator City Center») 24 2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю «Senator City Center» 24 2.2. Дослідження особливостей надання послуг у готелі «Senator City Center» 37 2.3. Удосконалення системи управління якістю на підприємстві готельного господарства 56 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Проблема забезпечення якості готельних послуг набуває особливої гостроти з розвитком ринкових відносин, що є наслідком забезпечення та підвищення якості в усіх сферах діяльності, конкурентної боротьби споживачів та здобуття ресурсів і ринків збуту. Конкурентна позиція вітчизняної продукції значною мірою визначається споживчими властивостями, які впливають на якість. Підтримка високого рівня конкурентоспроможності має першочергове значення і стає вирішальним фактором комерційного успіху готельного бізнесу. Тому поглиблене вивчення якості готельного обслуговування та способів його покращення є актуальним, адже запорукою досягнення цілей готельного бізнесу є надання якісного сервісу та постійне його вдосконалення. Мета кваліфікаційної роботи є розробка шляхів підвищення якості надання послуг у готелі «Senator City Center». Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення таких завдань: − дослідити поняття якості послуг в готельному господарстві; − провести дослідження структури якості готельних послуг; − розглянути управління якістю послуг в готельному господарстві; − надати організаційно-економічну характеристику готелю «Senator City Center»; − провести дослідження особливостей надання послуг у готелі «Senator City Center»; − оцінити якість послуг готелю «Senator City Center»; − дослідити напрями управління якістю послуг готелю «Senator City Center»; − розробити проект підвищення якості надання послуг у готелі «Senator City Center»; − провести економічного обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення якості послуг. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес, спрямований на підвищення якості обслуговування в індустрії гостинності. Предметом вивчення кваліфікаційної роботи були організаційні та практичні питання підвищення якості обслуговування, що надаються готелями Senator City Center. Методами дослідження є теоретичне узагальнення та порівняння, системний аналіз, синтез, інформаційне моделювання, абстрагування, конкретизація, спостереження. Дослідницький репозиторій. Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові праці українських та зарубіжних вчених із зазначених питань, законодавчі та нормативно-правові акти України, методика Всесвітньої туристичної організації, методичні матеріали, що регламентують діяльність суб’єктів господарювання, довідково-інформаційні видання, дані з бухгалтерського обліку, статистики та внутрішньогосподарської звітності для підприємств готельного господарства. Хоча є публікації, присвячені розвитку готельної індустрії та її тенденціям, відносно мало уваги приділено якості готельних послуг. Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості використання результатів дослідження для підвищення діяльності та іміджу підприємств готельного господарства.
Інші роботи з даної категорії: