Зміст
Вступ
1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми «Організація матеріально-технічного забезпечення у закладах харчування при готелях
2. Аналіз роботи досліджуваного підприємства по визначеній темі курсової роботи - «Організація матеріально-технічного забезпе-чення у закладах харчування при готелях"
3. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
ВИСНОВКИ
Громадське харчування - галузь народного господарства, що була, є й буде найбільш ринковою сферою діяльності. У підприємствах громадського харчування в наш час відбувається впровадження нових сучасних технологій, що сприяють підвищенню якості кулінарної продукції. Для досягнення поставлених цілей підприємство повинне організовувати свою діяльність так, щоб тримати під контролем всі технічні, адміністративні й людські фактори, що впливають на якість продукції і її безпеку.
У підприємствах громадського харчування в наш час відбувається впровадження нових сучасних технологій, що сприяють підвищенню якості кулінарної продукції. Громадське харчування однієї з перших галузей народного господарства встало на рейки перетворення, прийнявши вантаж найгостріших проблем перехідного періоду на ринкові відносини. Швидкими темпами пройшла приватизація підприємств, змінилася організаційно-правова форма підприємств громадського харчування. Ресторанний бізнес у наш час - справа молода, але дуже вигідна.
Підприємство громадського харчування виконує функцію розподілу товарів і послуг.
Закупівельна діяльність ресторану «Акула Джаз» - це діяльність по управлінню товарно-матеріальними цінностями в процесі постачання підприємства сировиною, товарами. Вона займається організацією всіх видів діяльності, пов'язаних з одержанням товарів і послуг від постачальників: закупівлю, доставку, приймання, тимчасове зберігання товарів і ін.
Постачання - це важлива функція управління рестораном.
Основні завдання системи постачання продуктів харчування ресторану «Акула Джаз» наступні:
- інформаційні: визначення потреби в продуктах;
- дослідження ринків закупівель;
- завдання вибору постачальника;
- завдання реалізації;
- завдання інтеграції й координації закупівель із виробництвом, збутом, складуванням, транспортуванням, а також з постачальниками.
Використовується традиційна форма організації поставки товару: товар привозять на машинах зі складів фірм-постачальників, а потім продукти надходять на склад ресторану, звідки вибираються по потребі. Замовлення на продукти формує товарознавець ресторану, виходячи із середніх потреб ресторану в продукції даного типу.
Вивчивши й проаналізувавши стан системи постачання продовольчих товарів, були зроблені наступні висновки:
Управління постачанням продовольчих товарів як однієї з найважливіших категорій здійснюється задовільно. Виявленими недоліками є:
1. Керівництво підприємства не займається аналізом матеріально-технічного постачання.
2. Постачання продукції розглядається однобоко - в основному на основі старих стандартів і норм, а інші фактори не розглядаються.
3. У зв'язку зі зростаючим обсягом виробництва й розширенням асортименту продукції в ресторані з'являється необхідність ведення постійного контролю наявності запасів і збільшення витрат, пов'язаних з їхнім регулюванням, що збільшує роль людського фактора, і як наслідок, імовірність помилок при плануванні, контролі запасів;
Рекомендації: Створити в ресторані «Акула Джаз» MRP-Систему, що дозволить скоротити обсяг запасів на складі й точне замовлення від постачальників, тим самим створюючи точні надходження продукції до ресторану, підвищуючи продуктивність роботи підприємства, й відповідно підвищить конкурентоспроможність підприємства.