0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ФАКТОРІВ МІКРО ТА МАКРО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТОВ «ЕПІЦЕНТР (ID:1075536)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 23
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................................................... 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»…………………….. 2. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»………………….. 2.1 Виробничі та логістичні потужності ………………...................................... 2.2 Диверсифікація та інноваційна діяльність…………….. 3. ОЦІНКА ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ФАКТОРІВ МІКРО ТА МАКРО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТОВ «ЕПІЦЕНТР………………….. 3.1 Ефективність функціонування та конкурентоспроможність……. 3.2 SWOT – аналіз діяльності 3.3 Особливості діяльності під-час війни ВИСНОВОК............................................................................................................. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ НА ДЖЕРЕЛА................................................................. ДОДАТКИ………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» У світі бізнесу є певні компанії, які вирізняються своєю магією успіху. Такою компанією безумовно є ТОВ «Епіцентр К». Їхні магазини, які розкидані по всій території України, стали справжнім символом якісного обслуговування та широкого асортименту товарів для будівництва, ремонту та облаштування домогосподарства. [7] Історія підприємства почалася з невеличкого магазину у місті Києві, що спеціалізувався на продажі керамічної плитки і площа якого складала всього 25м2. У зв’язку із стрімким розвитком в 1997 року з’явилася ідея побудувати перший в Україні будівельний гіпермаркет. За основою концепції гіпермаркету була взята мережа французьких гіпермаркетів Castorama. Перший будівельний гіпермаркет відкрився в м. Києві на вул. Братиславській, 11, 6 грудня 2003 року на вул. Братиславській, 11. [7] Щодо самого бренду «Епіцентр К» то пропозиція цієї назви надійшла від одного із співробітників, що брав участь у конкурсі по розробці бренду. Перші свої об’єкти компанія відкрила в Києві, після чого почала виходити на нові регіони. Першим об’єктом, що знаходився не в Києві став магазин у Львові, а згодом к Полтаві. Наступними стали інші великі міста – Харків, Дніпро, Одеса і Донецьк. На сьогоднішній день торговельні об’єкти працюють у 56 населених пунктах України. Найбільша кількість у м. Києві – 9шт, м. Львові - 5шт та м. Одесі – 5шт. [7] Самим продуктивним періодом в історії розвитку компанії стали 2007—2011 роки, а пік продуктивності припадає на 2012—2013 роки. Саме в той час компанія щорічно відкривала 8-9 шт. нових торгових центрів. У 2013 року відбулося придбання мережі гіпермаркетів «Нова лінія», що налічувала 16 гіпермаркетів, також у 2013р. було придбано логістичний комплекс «Калинівка». На початку повномасштабної війни було повністю зруйновано три ТЦ «Епіцентр»: у м. Чернігові, м. Маріуполі та м. Бучі, а у 2023 року — в м. Херсоні. Ще шість торгових центрів — два у м. Харків та два у м. Херсон, а також у м. Мелітополь і м. Краматорську — були закриті через бойові дії та окупацію української території. Магазини в тимчасово окупованому РФ Криму було збережено й перереєстровано на російську компанію власників, вони продовжили роботу. Найбільший торговий центр компанії працює у м. Києві на вулиці Полярній, 20Д, його площа складає - 105 000м2., а найменший – у м. Старокостянтинові, його площа – 3880м2. Самий сучасний та інноваційний було відкрито у с. Сокільники, що знаходиться на об’їзній дорозі м. Львова. В основі стратегії розвитку з самого початку передбачала відкриття магазинів поряд з місцями скупчення людей та великими гіпермаркетами, , для створення синергії торгових об’єктів, коли відвідувачі продуктових магазинів могли також відвідати господарський торговельний центр і навпаки. На початку свого розвитку «Епіцентр К» працював в традиційному для будівельних гіпермаркетів форматі DIY (від англ. Do It Yourself – зроби сам), проте з розширенням асортименту ритейлер поступово вийшов за межі формату, ставши мережею торгових центрів, де покупець отримує весь асортимент непродовольчих товарів та зручні сервіси. Для кращого розуміння масштабу мережі гіпермаркетів представлена інфографіка діяльності підприємства (Додаток А, Б, В). [7]