0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт - Білопільський машинобудівний завод (ID:24196)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 40
Рік виконання: 2009
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОЦІНКА ОПЕРАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ У ВИРОБНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА ОПЕРАЦІЙНИХ ПРІОРИТЕТІВ, ВИЗНАЧЕНИХ СУЧАСНИМИ УМОВАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ 1.1. Організаційно-економічна характеристика господарства 1.2. Місце операційного (виробничого) менеджменту в організаційній (виробничій) структурі підприємства 1.3. Аналіз підрозділів господарства і їх зв'язків, що забезпечують переробку "входу'' системи в її "вихід" - готові види продукції із параметрами, заданими в бізнес-плані 1.4. Проаналізувати і узагальнити операційні пріоритети 1.5. Зробити розрахунки показників продуктивності в операційному менеджменті РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Оцінка системи планування господарства 2.2. Аналіз бізнес-планів, які розробляються в господарстві 2.3. Прогнозування напрямків напрацювання і реалізації перспективних бізнес-проектів РОЗДІЛ 3. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ, ЇЇ РОЗПОДІЛ ТА КООПЕРАЦІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ. ПРОЕКТУВАННЯ РОБІТ В ОСНОВНИХ ГАЛУЗЯХ І НОРМУВАННЯ ПРАЦІ ПО ОПЕРАЦІЯХ (В РОСЛИННИЦТВІ ТА ТВАРИННИЦТВІ). 3.1. Проаналізувати інформацію про принципи організації праці 3.2. Оцінка класифікації робочих місць ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ БІЗНЕС-ПЛАН 1. Резюме 2. Суть проекту 2.1. Опис товару 2.2. Можливі покупці товару 2.3. Відмінність товару від аналогічного у конкурентів 3. План маркетингу 3.1. Аналіз ринку 3.2.Аналіз сегмента фірм, що займаються ремонтом і технічним обслуговуванням автомобілів 3.3 Сегменти ринку 3.4. Входження фірми на ринок 3.5. Конкуренція на ринку збуту 3.6. Ціноутворення 3.7. Проведення рекламної кампанії 3.8. Схема поширення товару 3.9. Методи стимулювання збуту 4. Ризики проекту 4.1. Перелік ризиків 4.2. Оцінка ризиків 5. Фінансовий план 5.1. Розрахунок собівартості виробництва одиниці продукції 5.2. Прогноз обсягів виробництва і реалізації продукції 5.3. Рахунок прибутків/збитків на 2008 рік 5.4. Баланс доходів/витрат по чистому прибутку 5.5. Оцінка фінансових результатів 5.6. Розрахунок строку окупності проекту Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову