Звіт про проходження навчальної практики на базі ВАТ “Тернопіль-готель” (ID:309917)
Зміст
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………… 3
Розділ І. Навчально-ознайомлювальна практика…………………......... 4
1.1. Оформлення на практику і знайомство з готельним комплексом. Інструктаж з правил охорони праці, протипожежної безпеки. Вимоги до медичної готовності практикантів……………………………………………
4
1.2. Матеріально-технічна база готелю……………………………….……... 6
1.3. Зміст та форми організаційної роботи в готелі………………………… 7
1.4. Структура управління готелем………………………………………….. 8
Розділ ІІ. Практика на робочому місці покоївки……………………….. 10
2.1. Структура та функції поверхової служби готелю. Санітарне устаткування приміщень готелю. Вимоги до персоналу. Посадові обов’язки покоївки згідно з формами організації праці в готельному комплексі………………………………………………………………………. 10
2.2. Прибиральні механізми, матеріали, інвентар…………………………... 10
2.3. Система та організація білизняного господарства готелю……………. 11
2.4. Види прибиральних робіт в приміщеннях поверху готелю………....... 13
2.5. Технологія прибиральних робіт в номерах готелю згідно з індивідуальної формою організації покоївок……………………………….. 14
Розділ ІІІ. Практика на робочому місті бригадира покоївок, чергової по поверсі……………………………………………………………………... 16
3.1. Умови та принципи створення бригад покоївок у готелі. Обов’язки бригадира та членів бригади…………………………………………………. 16
3.2. Бригадна документація…………………………………………………... 16
3.3. Технологія прибиральних робіт в бригадах покоївок, згідно особливостей планування і організація праці в бригадах………………….. 16
3.4. Посадові обов’язки чергового на поверху. Експлуатаційна документація……………………………………………….………………….. 16
3.5. Технологія роботи чергового по поверху………………………………. 16
Розділ ІV. Надання додаткових послуг на поверсі та організація виїзду з готелю……………………………………………………………….. 17
4.1. Види додаткових послуг та технологія їх надання персоналом поверхової служби……………………………………………………………. 17
4.2. Організація виїзду гостей з готелю. Контроль за зайнятістю номерного фонду…………………………………………………………....... 20
Розділ V. Практика на робочому місці зав. поверхом (секції)…………. 22
5.1. Посадові обов’язки та організація роботи зав. поверхом. Система обліку та збереження майна на поверхах готелю…………………………... 22
5.2. Збереження списування майна на поверхах готелю. Проведення інвентаризації………………………………………………………………….. 23
5.3. Складання графіків виходу на роботу, облік робочого часу. Складання табелю на зарплату працівників поверхової служби…………... 23
Висновки………………………………………………………………………. 25
Література…………………………………………………………………….. 26
Додатки………………………………………………………………………... 27
Зразок роботи
Вступ
Навчальна практика проводиться в 4-му семестрі згідно з навчальним планом зі спеціальності 5.050403 “Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах”. Тривалість навчальної практики 8 тижнів (з 21.05.2010 р. по 7.07.2010 р.).
Базою навчальної практики визначено ВАТ “Тернопіль-готель”, який відповідає вимогам програм. Навчальна практика є продовженням навчального процесу, її завдання – закріплення, поглиблення знань, одержаних нами в процесі вивчення таких професійних дисциплін як: “Охорона праці”, “БЖД”, “Технологія обслуговування в готелях і туристичних комплексах”, “Санітарія і гігієна в готелях і туристичних комплексах”.
Під час проходження навчальної практики ми повинні ознайомитися з матеріально-технічною базою готелю, його структурою управління, правилами користування і внутрішнього розпорядку в готелі.
Висновки
Так як готельний комплекс «Тернопіль» знаходиться в діловому та культурному кварталі центра міста, де розміщені адміністративні будівлі, перлина міста – тернопільський став та замок ХІХ ст., це заохочує туристів відвідати культурні квартал міста і не тільки в центрі.
Пройшовши навчальну практику у ВАТ «Тернопіль-готель», ми ознайомилися із багатьма положеннями й аспектами діяльності готельних підприємств, особливостями організації готельної справи на ділі, обов’язками і відповідальністю працівників готелю під час роботи.
В кінцевому результаті ми дійшли до таких висновків.
По-перше, необхідно знати всі технологічні цикли прибирання, послідовність прибирання;
По-друге, знати правила етикету, іноземні мови. Бути відданим роботі, привітними із клієнтами.
По-третє, дотримуватись усіх вимог, правил, інструкцій для того, щоб рівень готелю підвищувався, а кількість клієнтів збільшувалась.
Отже, робота покоївки є нелегкою, тут потрібно добре бути підготовленим і теоретично і практично.
Інші роботи з даної категорії: