Зразок роботи
Вступ
Переддипломна практика проводиться в 3-му семестрі згідно з навчальним планом зі спеціальності 5.050403 «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах». Тривалість навчальної практики 5 тижнів (з 29.12.2012 р. по 31.01.2013 р.).
Базою переддипломної практики визначено ВАТ «Тернопіль-готель», який відповідає вимогам програм. Переддипломна практика є практично закінченням навчального процесу, її завдання – закріплення, поглиблення знань, одержаних нами в процесі вивчення таких професійних дисциплін як: «Основи етикету», «Технологія обслуговування в готелях і туристичних комплексах», «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах», «Основи трудового права», «Основи менеджменту», «Основи маркетингу», «Фінанси підприємства», «Ціноутворення», «Бухгалтерський облік».
Під час проходження переддипломної практики ми повинні ознайомитися з матеріально-технічною базою готелю, його структурою управління, правилами користування і внутрішнього розпорядку в готелі, управління витратами і собівартістю послуг, доходи і рентабельність підприємств готельного комплексу, маркетингова діяльність в готельному комплексі, організація обслуговування харчуванням відповідно до класу обслуговування, організація медичного обслуговування, організація екскурсійних, культурно-видовищних і спортивно-оздоровчих заходів.
Висновки
Управлінська праця – це вид суспільної праці, основним завданням якого є забезпечення цілеспрямованої, скоординованої діяльності як окремих учасників спільного трудового процесу, так і трудових колективів в цілому.
В процесі управлінської роботи відбуваються збір, обробка, передання інформації. Зв'язки в процесі управління між різними управлінськими працівниками, між керівником і виробничим персоналом здійснюються також за допомогою інформації. Тому управлінська робота має інформаційну природу.
Досягнення цілей управління здійснюється шляхом підготовки і реалізації керуючих впливів на людей, що активізують їхню роботу в організації. Це і є специфічний продукт управлінської праці. Основною формою такого впливу є управлінське рішення.
В процесі управління управлінські працівники вирішують різноманітні проблеми організаційного, економічного, технічного, соціально-психологічного, правового характеру. Їхнє різноманіття також є важливою особливістю управлінської праці.
Засобами управлінської праці є організаційна й обчислювальна техніка, а рівень і повнота її використання багато в чому визначають культуру й ефективність управління.
Готель «Тернопіль» знаходиться в діловому та культурному кварталі центра міста, де розміщені адміністративні будівлі, перлина міста – тернопільський став та замок ХІХ ст. Це заохочує туристів відвідати культурні квартал міста і не тільки в центрі.
Пройшовши переддипломну практику у готелі «Тернопіль», ми ознайомилися із різноманітними аспектами діяльності готелю, особливостями організації готельної справи, а саме: роботою служби прийому і розміщення та службою номерного фонду, технологією бронювання номерів, реєстрацією клієнтів, процесу оплати вартості готельних послуг, прийому та розміщення гостей, організацією надання додаткових послуг та рахунку в готелі, випискою із номера готелю, управління витратами і собівартістю послуг, доходи і рентабельність підприємств готельного комплексу, маркетингова діяльність в готельному комплексі, організація обслуговування харчуванням відповідно до класу обслуговування, організація медичного обслуговування, організація екскурсійних, культурно-видовищних і спортивно-оздоровчих заходів.
В кінцевому результаті ми дійшли до таких висновків.
По-перше, необхідно знати всі технологічні процеси обслуговування, прийому і розміщення гостей, організації туристсько-екскурсійного обслуговування;
По-друге, знати правила етикету, іноземні мови. Бути відданим роботі, привітними із клієнтами.
По-третє, дотримуватись усіх вимог, правил, інструкцій для того, щоб відповідати вимогам сертифікації та ліцензування готельної діяльності.
Отже, робота адміністратора є визначальною в процесі організації обслуговування клієнтів готелів.