0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рекламний креатив (ID:55727)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 50
Рік виконання: 2014
Вартість: 100 (готові), на замовлення від 300 грн.
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Користуючись формуляром (рис. 2.2, с. 33), наведеним у навчальному посібнику «Рекламний креатив» Примак Т. О. проаналізувати 5 рекламних звернень конкурентів для студентів заочної форми навчання і результати аналізу оформити у виді таблиці. Для кожного рекламного звернення заповнюється окрема таблиця. По кожному зверненню дати відповіді на такі запитання: • ідея рекламного звернення; • використані комунікативні технології; • стиль рекламного звернення; • маркетингові та художні прийоми, що використанні у написанні рекламних текстів; • особливості композиції та її відповідність психологічним законам сприйняття інформації; • використання кольорів; • використання та відповідність шрифтів; • змістовне навантаження ілюстрацій; • звукове оформлення реклами; • сценаристика реклами з позицій креативу; • режисерське оформлення рекламних повідомлень. Відповіді на запитання подаються після кожної таблиці. Примітка: за бажанням студента можна обрати як тільки друковані рекламні повідомлення, так і радіо та телерекламу. При обиранні радіо- та телереклами до звіту додається CD с записом рекламного повідомлення. Форма виконання – звіт з ілюстративними матеріалами у додатках. Завдання 2 Для підприємства, де студенти працюють підготувати креативний бриф, який стане основою для розробки рекламних звернень у наступних завданнях. Креативний бриф має включати в себе такі розділи: • назва товару; • основні відомості про існування підприємства на ринку; • проблема, яку повинен вивчити рекламодавець; • завдання реклами; • характеристика потенційних споживачів; • головні конкуренти; • основні обіцянки рекламодавця; • причини для здійснення купівлі; • основні елементи, що мають бути присутніми в рекламі; • тональність реклами; • бюджет на створення рекламного звернення; • короткий опис продукту на виході; • терміни виконання роботи. Для студентів заочної форми навчання користуючись одним із методів розробки ідеї рекламного звернення (рекламної кампанії) розробити ідею рекламного звернення та обґрунтувати її доцільність. Форма виконання – Бриф + звіт з розробленими ілюстративними матеріалами та таблицями. Завдання 3 Для матеріалізації розробленої у завданні 2 ідеї рекламного звернення створити проекти різних рекламних звернень обраного рекламодавця відповідно до таких стилів: фольклорний, кич, модерн, комерційна еклектика, постмодернізм, авангард, сюрреалізм, віртуальна ізофренія тощо. У разі недоцільності застосування того чи іншого стилю у рекламі товару обраного рекламодавця – навести обґрунтування. При розробці рекламних звернень враховувати правила дизайну та структуралістки реклами. Форма виконання – звіт з розробленими ілюстративними матеріалами. Завдання 4 Для обраного товару підприємства, де працює студент виконайте такі завдання: 1. Розробіть креативну ідею створення рекламного продукту на телебаченні. 2. Напишіть літературний і режисерський телесценарій для рекламного ролика. 3. Зробіть розкадровку. Дайте відповіді на такі запитання: 1. Якої креативної стратегії Ви притримувались при створенні рекламного фільму? 2. Який рекламний стиль Вами використано? 3. На яких стереотипах (архетипах) Ви акцентували увагу у Вашому ролику? 4. Яких персонажів Ви обрали і чому саме них? 5. На яких аксесуарах і атрибутах персонажів Ви зробили наголос і чому? 6. Яка кольорова гама є домінантою у Вашому фільмі і чому? Форма виконання – літературний та режисерський сценарії, розкадровка і відповіді на запитання у вигляді висновків. P.S. На замовлення (0661752924- Наталья), є готові роботи їх можна використати як шаблон(примірник)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову