АНАЛІЗ САЙТІВ ШКОЛИ (ЗВИЧАЙНИЙ САЙТ + САЙТ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ) (ID:640872)
Зміст
АНАЛІЗ САЙТУ ЛІЦЕЮ №32 МІСТА ЧЕРНІГОВА (3 сторінки):
1) Загальний аналіз структури та інформаційного наповнення сайту
2) Недоліки сайту. Чого не вистачає?
3) Ідеї щодо покращення сайту
АНАЛІЗ САЙТУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ЛІЦЕЮ №32 (3 сторінки):
1) Загальний аналіз структури та інформаційного наповнення сайту
2) Ідеї щодо покращення сайту в умовах дистанційного навчання
Зразок роботи
1 УРИВОК:
Сайт дистанційної освіти ліцею має такі розділи:
• Розділ «Головна сторінка». Містить інформацію про правила користування сайтом дистанційної освіти, особливості навчання в умовах карантину, контактні дані учителів, а також посилання на ресурси для дистанційного навчання.
• Розділи «Початкова школа», «Середня школа», «Старша школа» схожі за змістовим наповненням. Містять розклад уроків та відповідні завдання з предметів.
Розділ «Початкова школа» має окремий підрозділ «ГПД». У групі продовженого дня для дітей проводилися цікаві заняття різного спрямування. Тому учителі доречно викладають у цьому розділі конспекти занять, вікторини, квести тощо. Ці матеріали можуть використати батьки з метою зацікавлення дитини, її розвантаження від дистанційних уроків, з метою проведення спільного дозвілля.
• Розділ «Виховна робота». Містить інформацію про роботу чат-боту «СтопНаркотик» для месенджера Телеграм. Окрім цього є QR-код на вказаний чат-бот.
• Розділ «Психологічна служба». Містить графік роботи психолога онлайн та інформація про можливість отримання психологічної консультації по скайпу.
• Розділ «Факультативи» складається з переліку посилань, які згруповані спочатку за класами, потім за навчальними предметами.
Натиснувши на будь-яке посилання, відкриється документ з датою, темою, метою, планом, завданнями факультативу та електронною поштою вчителя, куди слід надіслати звіт про виконання завдання. Також у документах зазначено ПІБ учителя, що його проводить.
2 УРИВОК:
Як покращити сайт в умовах дистанційного навчання?
1. Додати розділ «Електронний щоденник», який містив би посилання на нього, а також контакти учителів, до яких батьки могли би звернутися за кодом доступу.
2. Додати розділ «ЗНО». Випускників завжди лякали іспити, а в умовах дистанційного навчання 70-80% відповідальності за ґрунтовність і якість підготовки учні беруть на себе. Тож розділ «ЗНО» покликаний встановити прямий зв’язок випускників з учителями.
Учителі могли б викладати сюди свої конспекти, наробки, посилання на корисні посібники або канали на YouTube для того, щоб учні користувалися правильною літературою, не забивали голову зайвою інформацією, натомість звертали б більше уваги на основні моменти.
Інші роботи з даної категорії: