СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінанси підприємств (ID:1225557)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 6
Рік виконання: 2025
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
ТЕМА 4: Формування та використання прибутку Практичне заняття № 5 (для спеціальності Облік і оподаткування) (для спеціальності Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок) Тема заняття: Розрахунок ціни продукції (товарів, робіт, послуг). Планування виручки підприємства. Мета заняття: навчити студентів розраховувати ціну продукції (товарів, робіт, послуг) на підприємстві, розуміння методів та критеріїв формування ціни, а також вивчення впливу різних факторів на процес визначення вартості продукції, ознайомлення здобувачів освіти з процесом планування виручки на підприємстві, формування навичок розробки планів виручки, врахування ключових факторів, що впливають на виручку, та управління цим процесом. Наочне, документальне і технічне забезпечення заняття. 1. Опорні конспекти по темі 2. Завдання для практичного заняття 3. Роздатковий матеріал 4. Обчислювальна техніка. Студенти повинні: знати характеристику та склад грошових надходжень підприємств; суть доходів (виручки) від реалізації продукції (робіт і послуг); методи визначення реалізації продукції; чинники, що впливають на розмір виручки від реалізації продукції: суть доходів від фінансово-інвестиційної та іншої діяльності; порядок формування валового й чистого доходу; суть прибутку та його формування, чинники, що впливають на формування прибутку, методи розрахунку прибутку від реалізації продукції, визначення фінансових результатів від операційної діяльності, розподіл і використання прибутку; суть і методи обчислення рентабельності; методику визначення фінансового результату від звичайної та надзвичайної діяльності; уміти розраховувати ціну продукції, виручку від реалізації продукції; прибуток і рентабельність підприємств від різних видів діяльності; планувати доходи підприємства і розраховувати, розподіляти та використовувати прибуток від різних видів діяльності. Дайте письмово відповідь на питання !!! 1. Які фактори впливають на формування ціни продукції на підприємстві? 2. Які методи визначення вартості продукції ви використовуєте на підприємстві? 3. Що таке собівартість продукції? Як вона розраховується? 4. Які види витрат включаються в собівартість продукції? 5. Чим відрізняється пряма вартість від операційних витрат? 6. Яким чином вираховується маржа при формуванні ціни продукції? 7. Як впливає конкуренція на процес встановлення цін на продукцію? 8. Як ви плануєте виручку підприємства на певний період? СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ Завдання 1. На основі наведених нижче даних необхідно визначити планову виручку від реалізації продукції за відпускними цінами виробника. В И Р О Б И Залишок нереалізованої продукції на початок планового періоду, шт. Випуск товарної продукції в плановому періоді, шт. Залишок нереалізованої продукції на кінець планового періоду, шт. Повна собівартість одиниці реалізованої продукції, грн. Рентабель-ність одиниці виробу, % А 112 2850 98 248 12 Б 188 4610 160 180 15 В 140 7200 85 326 13 Підприємство є платником ПДВ. Завдання 2. Визначити нерозподілений прибуток підприємства, якщо результати фінансово-господарської діяльності підприємства у звітному періоді такі:  прибуток підприємства за звітний період - 938 тис. грн.;  нарахований до сплати податок на прибуток - 168,84 тис. грн.;  підприємство здійснює розподіл чистого прибутку за такими напрямами: резервний капітал -10 %; виплата дивідендів - 41 %; виплата матеріального заохочення працівникам - 24 %. Завдання 3. Визначте оптову, оптово-відпускну та роздрібну ціну однієї полички для книг за такими даними: • собівартість однієї полички – 842 грн; • планова рентабельність – 22%; • торгова націнка – 32 %; • ПДВ – 20 %.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ТЕМА 4: Формування та використання прибутку Практичне заняття № 5 (для спеціальності Облік і оподаткування) (для спеціальності Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок) Тема заняття: Розрахунок ціни продукції (товарів, робіт, послуг). Планування виручки підприємства. Мета заняття: навчити студентів розраховувати ціну продукції (товарів, робіт, послуг) на підприємстві, розуміння методів та критеріїв формування ціни, а також вивчення впливу різних факторів на процес визначення вартості продукції, ознайомлення здобувачів освіти з процесом планування виручки на підприємстві, формування навичок розробки планів виручки, врахування ключових факторів, що впливають на виручку, та управління цим процесом. Наочне, документальне і технічне забезпечення заняття. 1. Опорні конспекти по темі 2. Завдання для практичного заняття 3. Роздатковий матеріал 4. Обчислювальна техніка. Студенти повинні: знати характеристику та склад грошових надходжень підприємств; суть доходів (виручки) від реалізації продукції (робіт і послуг); методи визначення реалізації продукції; чинники, що впливають на розмір виручки від реалізації продукції: суть доходів від фінансово-інвестиційної та іншої діяльності; порядок формування валового й чистого доходу; суть прибутку та його формування, чинники, що впливають на формування прибутку, методи розрахунку прибутку від реалізації продукції, визначення фінансових результатів від операційної діяльності, розподіл і використання прибутку; суть і методи обчислення рентабельності; методику визначення фінансового результату від звичайної та надзвичайної діяльності; уміти розраховувати ціну продукції, виручку від реалізації продукції; прибуток і рентабельність підприємств від різних видів діяльності; планувати доходи підприємства і розраховувати, розподіляти та використовувати прибуток від різних видів діяльності. Дайте письмово відповідь на питання !!! 1. Які фактори впливають на формування ціни продукції на підприємстві? 2. Які методи визначення вартості продукції ви використовуєте на підприємстві? 3. Що таке собівартість продукції? Як вона розраховується? 4. Які види витрат включаються в собівартість продукції? 5. Чим відрізняється пряма вартість від операційних витрат? 6. Яким чином вираховується маржа при формуванні ціни продукції? 7. Як впливає конкуренція на процес встановлення цін на продукцію? 8. Як ви плануєте виручку підприємства на певний період? СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ Завдання 1. На основі наведених нижче даних необхідно визначити планову виручку від реалізації продукції за відпускними цінами виробника. В И Р О Б И Залишок нереалізованої продукції на початок планового періоду, шт. Випуск товарної продукції в плановому періоді, шт. Залишок нереалізованої продукції на кінець планового періоду, шт. Повна собівартість одиниці реалізованої продукції, грн. Рентабель-ність одиниці виробу, % А 112 2850 98 248 12 Б 188 4610 160 180 15 В 140 7200 85 326 13 Підприємство є платником ПДВ. Завдання 2. Визначити нерозподілений прибуток підприємства, якщо результати фінансово-господарської діяльності підприємства у звітному періоді такі:  прибуток підприємства за звітний період - 938 тис. грн.;  нарахований до сплати податок на прибуток - 168,84 тис. грн.;  підприємство здійснює розподіл чистого прибутку за такими напрямами: резервний капітал -10 %; виплата дивідендів - 41 %; виплата матеріального заохочення працівникам - 24 %. Завдання 3. Визначте оптову, оптово-відпускну та роздрібну ціну однієї полички для книг за такими даними: • собівартість однієї полички – 842 грн; • планова рентабельність – 22%; • торгова націнка – 32 %; • ПДВ – 20 %.