0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблеми та чинники підвищення конкурентоздатності вітчизняних підприємств (ID:174087)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 8
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Проблеми та чинники підвищення конкурентоздатності вітчизняних підприємств Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Конкурентоспроможність є критерієм, що найбільш повно відображає ефективність діяльності економічного суб'єкта. Практика показує, що вирішення задачі підвищення конкурентоспроможності викликає значні труднощі, а для багатьох підприємств в сьогоднішніх економічних умовах воно стало проблемою внаслідок відсутності у організацій чіткої стратегії, фінансово-економічних цілей і критеріїв. Відсутність розуміння цілей, складність орієнтації в сучасних умовах призводять до того, що вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності відсувається на другий план, неминуче поступаючись місцем вирішенню поточних питань. У найзагальнішому вигляді конкурентоспроможність - це здатність фірми випереджати інших, використовуючи свої переваги в досягненні поставлених цілей. Це досить загальне визначення, але навіть його дотримуються не всі дослідники. В останніх дослідженнях в якості робочого визначення використовується наступне: «конкурентоспроможна компанія - це компанія, яка виробляє товари такого співвідношення" ціна-якість ", яке дозволяє їй успішно конкурувати на ринку з іншими виробниками, тобто показує високу і зростаючу продуктивність і достатню для залучення інвесторів рентабельність, а також розширює свою частку на відповідних ринках ». Забезпечення конкурентоспроможності - це важлива проблема, вирішення якої пов'язане з вдосконаленням розробки, виготовлення, продажу і технічного обслуговування продукції, тобто із здійсненням цілеспрямованої діяльності по встановленню, формуванню і підтримці необхідного рівня конкурентоспроможності на всіх етапах життєвого циклу продукції. Отже, розглянемо проблеми та чинники підвищення конкурентоздатності вітчизняних підприємств.