ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:231400)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЯ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність і види витрат
1.2. Теоретичні аспекти аналізу витрат на підприємстві
1.3. Техніко-економічні резерви зниження собівартості продукції на підприємстві
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ НА ТОВ «ПОДІЛЛЯХЛІБ»
2.1. Економічна характеристика діяльності підприємства
2.2. Аналіз структури витрат на підприємстві
2.3. Оцінювання ефективності системи планування поточних витрат на підприємстві
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ НА ТОВ «ПОДІЛЛЯХЛІБ»
3.1. Оптимізація структури витрат на підприємстві
3.2. Методи зниження поточних витрат на підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1.1. Сутність і види витрат
Кожне підприємство, перш ніж почати виробництво продукції, визначає який прибуток воно зможе отримати. Прибуток підприємства залежить від двох показників: ціни продукції і витрат на її виробництво.
Витрати на виробництво є одним з найважливіших показників, що характеризують діяльність підприємства. Їх величина впливає на кінцеві результати діяльності підприємства і його фінансовий стан. Певний рівень витрат, що складається на підприємстві, формується під впливом процесів, що протікають в його виробничої, господарської та фінансової сферах. Так, чим ефективніше використання у виробництві матеріально-технічних, трудових і фінансових ресурсів і раціональніше методи управління, тим більше з’являється можливостей для зниження витрат на виробництво продукції в економічному механізмі підприємства.
Витрати – основний обмежувач прибутку і одночасно головний фактор, що впливає на обсяг пропозиції. Ухвалення управлінських рішень неможливе без аналізу поточних витрат і визначення їх величини в перспективі. Також, чим менша собівартість виробленої продукції, тим більше є конкурентоспроможним підприємство, доступнішим продукція для споживача і тим відчутнішими економічний ефект від її продажу.
А управління витратами – це динамічний процес, який включає управлінські дії направлені на досягнення високого економічного результату діяльності підприємства. [27, с.7]
2.1. Економічна характеристика діяльності підприємства
У сумарному обсязі продукції всієї харчової промисловості України хлібопекарська галузь займає одне із провідних місць, а частка хлібопродуктів у раціоні населення України складає 15 %, що підтверджує їх статус як основного продукту харчування. Хлібобулочні вироби є важливим продуктом харчування для більшості населення України, а для найбідніших верств – основним. Потреба в них притаманна людям будь-якого соціального статусу і за будь-якого рівня доходів.
Цій галузі традиційно приділяється менше уваги, ніж іншим, незважаючи на те, що позиції, які відбуваються на ринку хліба і хлібобулочних виробів, миттєво впливають на економічне та соціально-політичне життя країни.
Ринок хліба України на 99,9 % представлений продукцією вітчизняного виробництва. Однак протягом останнього десятиліття в хлібопекарській галузі зафіксовано спад виробництва.
Підприємство «Поділляхліб» не один рік утримує в Хмельницькому регіоні лідерські позиції по виробництву хлібобулочних та кондитерських товарів. Для виготовлення своєї продукції ТМ «Поділляхліб» використовує тільки натуральну сировину від перевірених постачальників. На підприємстві працює атестована виробничо-технологічна лабораторія, яка повністю контролює процес виходу продукту до покупця.
Хлібобулочні і кондитерські вироби ТМ «Поділляхліб» – це смачно і корисно
Інші роботи з даної категорії: