КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (ID:231425)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
1.1. Поняття та сутність конкурентоспроможності продукції як економічної категорії
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність продукції
1.3. Методика визначення рівня конкурентоспроможності продукції
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ТУБРОГАЗ»
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства
2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства
РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПИЄМСТВА ПАТ «ТУРБОГАЗ»
3.1. Моделі визначення конкурентоспроможності продукції
3.2 Розробка моделі визначення конкурентоспроможності (рівня якості) продукції підприємства ПАТ «Турбогаз»
3.3 Заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Турбогаз»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1.1. Поняття та сутність конкурентоспроможності продукції як економічної категорії
Конкуренція – це невід’ємна складова системи ринкового регулювання господарських процесів. Стимулом, що спонукає підприємство до конкурентної боротьби, є прагнення перевершити інших. Предметом конкурентного суперництва на ринках є частки ринку, що контролюються тими чи іншими товаровиробниками. Конкурентна боротьба – це динамічний процес, який сприяє кращому забезпеченню ринку товарами.
Конкуренція – поняття, яке з’явилося одразу ж із з’явленням торгівлі. Як тільки декілька виробників почали виготовлювати однотипну продукцію, у споживача з’явилося право вибору. Конкурентні відносини стали невід’ємною частиною функціонування виробників. Поняття конкурент, конкуренція, конкурентоспроможність міцно обґрунтувалися у понятійному апараті людини. Конкурент - фізична або юридична особа, область діяльності, інтереси й цілі якої ідентичні області діяльності, інтересам і цілям іншої фізичної або юридичної особи. Конкурент прагне зайняти пануюче положення на ринку, користуватися тими ж ресурсами, робити й продавати ту ж продукцію.
Конкурентоспроможність є багатогранним поняттям, на яке впливає велика кількість факторів. Різноманіття парадигм конкурентоспроможності зумовлюється як складністю і змінами самого об’єкта дослідження, так і розвитком економічної науки та її методологічного інструментарію. Розглянемо, як характеризують конкурентоспроможність прихильники різних точок зору (табл.1.1) [14, с.39].
3.3 Заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Турбогаз»
Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства завжди є актуальною темою науково-прикладних досліджень незалежно від галузевої приналежності, ринків, регіонів та країн, де працює підприємство. Враховуючи доленосні, здебільшого деструктивні трансформації останніх років в українському суспільстві, котрі безумовно, суттєво впливають і на бізнес, опрацювання питань підвищення конкурентоспроможності українських підприємств є особливо важливим.
Розглянемо напрями підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю товару ПАТ «Турбогаз», використовуючи дані аналітичного дослідження, що проведене вище.
Найбільш важливим напрямком підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю товару ПАТ «Турбогаз» є вдосконалення корпоративної стратегії, що передбачає вдосконалення стратегії щодо кожного виду продукції підприємства. Після того, як визначена загальна ідея розвитку підприємства, доцільно побудувати функціональні стратегії реалізації загальної ідеї. Для цього потрібно переписати всі проблеми та переваги, які є ПАТ «Турбогаз» і вказати найбільш загальні рішення для них. Потім ці рішення деталізуються за функціональними напрямками.
Розробимо напрямки вдосконалення корпоративної стратегії, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності продукції підприємства. Для визначення основного напряму впровадження нової корпоративної стратегії ПАТ «Турбогаз» спочатку побудуємо стратегії розвитку для кожної внутрішньої підсистеми діяльності підприємства.
Інші роботи з даної категорії: