Зразок роботи
РОЗДІЛ 2
АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ І ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РІЗНИМИ ПІДХОДАМИ
2.1 Характеристика підприємства
Холдинг „Акустика” , до складу якого сьогодні входить ТОВ „Комфі -Трейд” було створено в 1994 році в м. Дніпропетровськ.
Криза 1998 року негативно вплинула на стан справ в „Акустиці”. Було втрачено три чверті капіталу, але компанія зберегла команду і всі торгові місця. Перший магазин компанії було відкрито в м. Кривий Ріг у 2005 році. В 2007 році компанія об’єднується з „Побуттехнікою” – лідером ринку у східній частині України. В результаті злиття двох компаній мережа ТОВ „Комфі – Трейд” увійшла у трійку лідерів роздрібного ринку побутовою технікою.
У 2009 році, під час другої хвилі фінансової кризи, коли всі конкуренти припинили розвиток своїх підприємств, а деякі навіть пішли з ринку, ТОВ „Комфі-Трейд” щорічно успішно відкривало 4 магазини в різних регіонах України.
Сьогодні компанія продовжує закріплювати свої позиції у всіх регіонах України. Юридична адреса підприємства у м.Дніпро: 49100, м. Дніпро, бул. Слави, 66, к.413.
ТОВ „Комфі -Трейд” спеціалізується на :
- проведенні торгівельно-закупівельної діяльності, придбанні у підприємств, підприємців і приватних громадян продукції, товарів метою їх реалізації їх на внутрішньому та зовнішньому ринку, організації матеріально-технічного постачання і реалізації продукції, товарів, матеріалів і послуг підприємств, підприємців і приватних громадян в порядку роздрібної, оптової, комісійної та зовнішньої торгівлі, та проведенні комерційних та зовнішньоторгових операцій, організації ярмарок, аукціонів, торгів, виставок, семінарів, згідно діючого законодавства і т.і.
Товариство є юридичною особою від дня його державної реєстрації.
Товариство є правонаступником Відкритого акціонерного товариства „Акустика”, заснованого на підставі Наказу №12/261 – АО від 20.11.1998 р. Регіонального відділення Фонду держмайна України у Дніпропетровській області.
Акціонери товариства без обмеження можуть розпоряджатись власними акціями, в тому числі відчужувати їх на користь інших юридичних та фізичних осіб, якщо інше не встановлено чинним законодавством.
Товариство створює: резервний (страховий) фонд; фонд розвитку виробництва; фонд сплати дивідендів; інші фонди.
Шляхами залучення покупців до магазинів аудіо -, відео - та побутової техніки є, передусім, організація ефективного й якісного їхнього обслуговування, створення комфортних умов в приміщенні магазину, застосування прогресивних, методів торгівлі та рекламування. Хоча поняття організація обслуговування покупців у магазині «Комфі-Трейд» носить узагальнений характер, воно визначається рядом конкретних елементів, які відіграють різну роль у забезпеченні цього рівня. До найважливіших відносяться ось такі елементи.
1. Наявність у магазині широкого і постійного асортименту товарів, що задовольняє попит покупців, яких торгова точка обслуговує. Основний намір покупців, пов'язаний з відвіданням магазину, полягає в задоволенні попиту на товари конкретних груп, що визначаються рамками відповідної форми його товарної спеціалізації. Забезпечення широкого вибору товарів, які враховують специфіку потреб покупців є важливою умовою задоволення їхнього попиту і розглядається ними як основна умова високого рівня їх обслуговування. Для його постійних покупців важливу роль відіграє також стійкість асортименту, що гарантує постійну можливість здійснення покупки. Наявність широкого і стійкого асортименту товарів у магазині потрібно розглядати як пріоритетний елемент забезпечення високого рівня обслуговування покупців у магазині.
2. Застосування в магазині прогресивних методів продажу товарів, що забезпечують найбільші зручності та мінімізацію витрат часу на здійснення покупок. При наявності в продажу необхідних товарів сутність основних вимог покупців до рівня торгового обслуговування полягає в тому, щоб вони могли з найбільшими зручностями і мінімальними витратами часу здійснити потрібну покупку. Організовуючи процес обслуговування у магазині, потрібно знати важливу психологічну особливість поведінки покупця — він може витратити досить тривалий час на огляд та вибір товарів (і в цьому його не варто обмежувати), але його дратують навіть невеликі втрати часу в чергах в очікуванні огляду товарів, їхнього вибору, розрахунків за покупку і її отримання. Широке застосування в магазині прогресивних методів продажу товарів.
3. Надання покупцям додаткових торгових послуг у магазині «Комфі-Трейд».
4. Широке використання засобів внутрішньо магазинної реклами й інформації. Ці засоби підвищують інформованість покупців, сприяють формуванню нових напрямів їхнього попиту на товари і торгові послуги та дозволяють економити час на придбання товарів у магазині.
5. Висока професійна кваліфікація персоналу, який безпосередньо здійснює процес обслуговування покупців у торговому