0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

“Визначення обґрунтованої вартості підприємства на прикладі ТОВ “ Комфі Трейд” (ID:254415)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 105
Рік виконання: 2017
Вартість: 1500+ презентация для доклада
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Стор. ВСТУП.....................................................................................................................6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ............................................................................................9 1.1 Поняття, цілі і принципи оцінки вартості бізнесу........................................9 1.2 Методи витратного підходу в оцінці вартості бізнесу..............................11 1.3 Методи доходного підходу в оцінці вартості бізнесу…………….............16 1.4 Методи порівняльного підходу в оцінці вартості бізнесу….......................30 1.5 Визначення обґрунтованої вартості підприємства методом середньозваженої...................................................................................................44 Висновки до розділу 1...........................................................................................45 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ І ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РІЗНИМИ ПІДХОДАМИ...............................................47 2.1.Характеристика підприємства........................................................................47 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства.......................................................53 2.3 Визначення вартості підприємства за допомогою витратного підходу....61 2.3.1 Визначення вартості ТОВ „Комфі Трейд” методом скоригованої балансової вартості………………………………………………………………61 2.3.2 Визначення вартості ТОВ "Комфі Трейд" методом ліквідаційної вартості…………………………………………………………………………...68 2.4 Визначення вартості підприємства за допомогою доходного підходу.....70 2.4.1 Визначення вартості підприємства методом дисконтування грошових потоків……………………………………………………………………………70 2.4.2 Визначення вартості підприємства методом капіталізації доходів……75 Висновки до розділу 2...........................................................................................78 3 ВИБІР МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ.........................................80 3.1 Методи оцінки вартості підприємства: переваги та недоліки ...................80 3.2 Визначення обґрунтованої ринкової вартості ТОВ „Комфі-Трейд”методом середньозваженої......................................................................89 Висновки до розділу 3.........................................................................................93 ВИСНОВКИ.........................................................................................................94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ....................................................96 ДОДАТКИ..........................................................................................................100
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ І ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РІЗНИМИ ПІДХОДАМИ 2.1 Характеристика підприємства Холдинг „Акустика” , до складу якого сьогодні входить ТОВ „Комфі -Трейд” було створено в 1994 році в м. Дніпропетровськ. Криза 1998 року негативно вплинула на стан справ в „Акустиці”. Було втрачено три чверті капіталу, але компанія зберегла команду і всі торгові місця. Перший магазин компанії було відкрито в м. Кривий Ріг у 2005 році. В 2007 році компанія об’єднується з „Побуттехнікою” – лідером ринку у східній частині України. В результаті злиття двох компаній мережа ТОВ „Комфі – Трейд” увійшла у трійку лідерів роздрібного ринку побутовою технікою. У 2009 році, під час другої хвилі фінансової кризи, коли всі конкуренти припинили розвиток своїх підприємств, а деякі навіть пішли з ринку, ТОВ „Комфі-Трейд” щорічно успішно відкривало 4 магазини в різних регіонах України. Сьогодні компанія продовжує закріплювати свої позиції у всіх регіонах України. Юридична адреса підприємства у м.Дніпро: 49100, м. Дніпро, бул. Слави, 66, к.413. ТОВ „Комфі -Трейд” спеціалізується на : - проведенні торгівельно-закупівельної діяльності, придбанні у підприємств, підприємців і приватних громадян продукції, товарів метою їх реалізації їх на внутрішньому та зовнішньому ринку, організації матеріально-технічного постачання і реалізації продукції, товарів, матеріалів і послуг підприємств, підприємців і приватних громадян в порядку роздрібної, оптової, комісійної та зовнішньої торгівлі, та проведенні комерційних та зовнішньоторгових операцій, організації ярмарок, аукціонів, торгів, виставок, семінарів, згідно діючого законодавства і т.і. Товариство є юридичною особою від дня його державної реєстрації. Товариство є правонаступником Відкритого акціонерного товариства „Акустика”, заснованого на підставі Наказу №12/261 – АО від 20.11.1998 р. Регіонального відділення Фонду держмайна України у Дніпропетровській області. Акціонери товариства без обмеження можуть розпоряджатись власними акціями, в тому числі відчужувати їх на користь інших юридичних та фізичних осіб, якщо інше не встановлено чинним законодавством. Товариство створює: резервний (страховий) фонд; фонд розвитку виробництва; фонд сплати дивідендів; інші фонди. Шляхами залучення покупців до магазинів аудіо -, відео - та побутової техніки є, передусім, організація ефективного й якісного їхнього обслуговування, створення комфортних умов в приміщенні магазину, застосування прогресивних, методів торгівлі та рекламування. Хоча поняття організація обслуговування покупців у магазині «Комфі-Трейд» носить узагальнений характер, воно визначається рядом конкретних елементів, які відіграють різну роль у забезпеченні цього рівня. До найважливіших відносяться ось такі елементи. 1. Наявність у магазині широкого і постійного асортименту товарів, що задовольняє попит покупців, яких торгова точка обслуговує. Основний намір покупців, пов'язаний з відвіданням магазину, полягає в задоволенні попиту на товари конкретних груп, що визначаються рамками відповідної форми його товарної спеціалізації. Забезпечення широкого вибору товарів, які враховують специфіку потреб покупців є важливою умовою задоволення їхнього попиту і розглядається ними як основна умова високого рівня їх обслуговування. Для його постійних покупців важливу роль відіграє також стійкість асортименту, що гарантує постійну можливість здійснення покупки. Наявність широкого і стійкого асортименту товарів у магазині потрібно розглядати як пріоритетний елемент забезпечення високого рівня обслуговування покупців у магазині. 2. Застосування в магазині прогресивних методів продажу товарів, що забезпечують найбільші зручності та мінімізацію витрат часу на здійснення покупок. При наявності в продажу необхідних товарів сутність основних вимог покупців до рівня торгового обслуговування полягає в тому, щоб вони могли з найбільшими зручностями і мінімальними витратами часу здійснити потрібну покупку. Організовуючи процес обслуговування у магазині, потрібно знати важливу психологічну особливість поведінки покупця — він може витратити досить тривалий час на огляд та вибір товарів (і в цьому його не варто обмежувати), але його дратують навіть невеликі втрати часу в чергах в очікуванні огляду товарів, їхнього вибору, розрахунків за покупку і її отримання. Широке застосування в магазині прогресивних методів продажу товарів. 3. Надання покупцям додаткових торгових послуг у магазині «Комфі-Трейд». 4. Широке використання засобів внутрішньо магазинної реклами й інформації. Ці засоби підвищують інформованість покупців, сприяють формуванню нових напрямів їхнього попиту на товари і торгові послуги та дозволяють економити час на придбання товарів у магазині. 5. Висока професійна кваліфікація персоналу, який безпосередньо здійснює процес обслуговування покупців у торговому