0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінансове планування на підприємстві (ID:275959)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2017
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ………………………………………………………………………….. Розділ 1. Теоретичні основи фінансового планування на підприємстві 1.1 Сутність фінансового планування на підприємстві, його види, завдання та методи………………………………………………………………………… 1.2 Порядок складання фінансового плану……………………………….. Розділ 2. Аналіз планування фінансової діяльності ТзОВ «ТЕРКОМ» 2.1 Фінансово-економічна характеристика ТзОВ «ТЕРКОМ» у 2014-2016 роках…………………………………………………………………………… 2.2 Фінансове планування на ТзОВ «ТЕРКОМ» у 2014-2016 роках…….. Розділ 3. Шляхи вдосконалення фінансового планування на підприємстві 3.1 Фінансова стратегія як інструмент забезпечення ефективної фінансової діяльності підприємства……………………………………………………… 3.2 Впровадження бюджетування для підвищення ефективності фінансового планування на підприємстві ………………………………………..………. Висновки…………………………………………………………………………. Список використаної літератури………………………………………………. Вступ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Сучасні ринкові умови висувають особливі вимоги до діючих підприємств. Складність конкурентних відносин, постійна динаміка зміни внутрішніх процесів підприємства та ринкових процесів створюють нові передумови для більш серйозного підходу до реалізації економічної безпеки підприємств. На основі оцінки наявних ресурсів і аналізу навколишнього середовища визначаються основні принципи формування концепції та стратегії розвитку підприємства, етапи розвитку й темпи змін, обґрунтовуються сфера діяльності і форми взаємодії як з партнерами, так і з конкурентами. Підприємство формує доцільні методи найбільш ефективного досягнення поставлених цілей за наявності обмежених ресурсів з допомогою гнучкого планування й управління діяльністю для забезпечення економічної безпеки. Незважаючи на розробки в галузі ризик-менеджменту і на різноманіття підходів до фінансового планування на практиці, слід зазначити, що їх функції реалізуються ізольовано одна від одної, внаслідок чого знижується ефективність фінансового управління. Існуючі методики фінансового планування в більшості випадків спрямовані на контроль окремих фінансово- економічних показників, роль планування обмежена. Процедура складання фінансових планів є недосконалою, вони не враховують фінансові витрати на здійснення заходів з управління ризиками. Забезпеченню взаємозв’язків між підсистемами фінансового планування та ризик-менеджменту сприятиме впровадження інтегрованого підходу. Засобом вирішення цього питання є формування системи інтегрованого фінансового планування з розробкою варіантних сценаріїв залежно від передбачуваних тенденцій внутрішнього розвитку і зміни зовнішнього середовища. Першочергове значення має розробка методичного інструментарію ризикоорієнтованого фінансового планування для прийняття планових рішень щодо забезпечення фінансової стійкості в умовах невизначеності. Потреба в узагальненні накопиченого досвіду і розробці нових наукових підходів до фінансового планування підприємств в умовах ринкової невизначеності обумовили вибір теми курсової роботи. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні основних напрямків удосконалення фінансового планування на підприємстві на основі вивчення теоретичних та практичних аспектів даної проблематики. Відповідно до цієї мети в процесі дослідження потрібно вирішити такі завдання: -висвітлити теоретичні аспекти здійснення фінансового планування на підприємстві; -дослідити порядок складання фінансового плану; -здійснити оцінку фінансового планування в ТзОВ «ТЕРКОМ»; -обґрунтувати основні напрямки удосконалення фінансового планування в ТзОВ «ТЕРКОМ»; -розглянути доцільність впровадження бюджетування, як передумов успішного здійснення фінансового планування на підприємстві. Об’єктом дослідження є фінансове планування на підприємстві. Предмет дослідження – це фінансові відносини, які виникають між суб’єктами організації процесу фінансового планування на підприємстві. Методи дослідження. В процесі дослідження при вирішенні поставлених завдань застосовувалися методи порівняння, систематизації і логічного узагальнення, системний підхід, прийоми економічного аналізу та інші методи наукових досліджень. Розділ 1. Теоретичні основи фінансового планування на підприємстві 1.1 Сутність фінансового планування на підприємстві, його види, завдання та методи Можливість і необхідність планування як певного виду діяльності управлінського персоналу зумовлені загальними умовами господарювання. За допомогою планування зводиться до мінімуму невизначеність ринкового середовища та його негативні наслідки для суб'єкта господарювання. У сучасних умовах роль фінансового планування принципово змінилася на відміну від часів централізовано керованої економіки. Зараз підприємства самі зацікавлені в тому, щоб реально оцінювати свій фінансовий стан сьогодні та на найближчу перспективу, по-перше, щоб досягти успіху в своїй господарській діяльності; по-друге, щоб своєчасно виконати свої зобов'язання перед бюджетом, соціальними фондами, банками та іншими кредиторами, тим самим захистивши себе від штрафних санкцій. Для цього необхідно заздалегідь розрахувати доходи і витрати, врахувати наслідки інфляції, зміни ринкової кон'юнктури, порушення договірних зобов'язань партнерами. Фінансове планування — це процес визначення обсягу фінансових ресурсів за джерелами формування і напрямками їх цільового використання згідно з виробничими та маркетинговими показниками підприємства у плановому періоді. Залежно від орієнтації основних ідей планування на минуле, сьогодення або майбутнє, визначають чотири основних види планування: 1 - реактивне (націлене тільки на минуле); 2 - інактивне (пристосовується тільки до теперішнього); 3 - преактивне (підприємницький тип: віддає перевагу поглядам тільки в майбутнє); 4 - інтерактивне (орієнтовано на взаємодію усіх кращих ідей планування). Кожен із вказаних видів планування має свої цілі та характеризується своїм змістом (табл. 1.1).