0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік основних засобів на підприємстві (ID:342053)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 36
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 1 Загальна характеристика основних засобів 5 1.1 Поняття основних засобів та завдання обліку 5 1.2 Класифікація і оцінка основних засобів 6 2 Документування операцій обліку основних засобів, їх амортизація (знос) 13 2.1 Організація первинного обліку основних засобів на підприємстві. 13 2.2 Амортизація (знос) основних засобів на підприємстві. 15 3 Організація бухгалтерського обліку основних засобів 21 3.1 Облік надходження основних засобів на підприємстві. 21 3.2 Облік вибуття основних засобів. 22 4. Відмінність обліку основних засобів в бухгалтерському та податковому обліку. 28 Висновки 34 Перелік літератури 35  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нажаль в нашому економічному житті багато незрозумілого і ми не завжди можемо дати чітку відповідь на досить просте і природнє запитання: про них чують, але не прислуховуються, про них говорять, але не аналізують, про них думають, але не прогнозують, і, як наслідок, їх не вирішують. Коло застосування бухгалтерського обліку надзвичайно широке, але в будь-якому випадку його можна назвати одним словом – бізнес. Усі учасники ринку, займаючись певним ділом, бажають знати, скільки вони витрачають, скільки вкладають в діло, скільки віддають державі у вигляді податків, а скільки залишається їм особисто. Вони бажають мати цю інформацію постійно. І саме бухгалтерський облік надає їм таку можливість. Бухгалтерський облік, як структуризована система, будується в межах підприємства, яке є господарчою одиницею, має адміністративно-господарську самостійність та право юридичної особи. Головне завдання бухгалтерського обліку – забезпечити фінансовою інформацією діюче підприємство. Отже, правильно організований та грамотно побудований бухгалтерський облік є передумовою ефективного функціонування підприємства, адже даними про стан підприємства та про окремі господарські операції є саме бухгалтерські документи та звіти. Ось чому важливо, щоб не тільки бухгалтер, але і менеджери всіх рівнів уміли «читати» бухгалтерські документи та звіти, «розуміти» їх мову, могли визначити їх достовірність. Метою даної курсової роботи є детальний розгляд основних засобів: їх загальних характеристик, нарахування амортизації, а також організації бухгалтерського обліку основних засобів на підприємствах. Завданням роботи являється оволодіння способами та методами ведення обліку та документації за основними засобами.