0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цінова політика та її вплив на формування прибутку підприємства на прикладі ПП „Колос”, м. Чернівці (ID:43080)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 93
Рік виконання: 2011
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Сутність ціни та її роль на макро- та мікроекономічному рівні 1.1 Теоретичні основи поняття ціни та її функції 1.2 Класифікація цін 1.3 Нормативно-законодавче регулювання цін 2 Методичні основи ціноутворення на підприємстві та його фінансові аспекти 2.1 Тенденції цінової динаміки в Україні та Хмельницькій області в 2008-2010 роках 2.2 Методи ціноутворення та особливості їх застосування 2.3 Ціна як фактор формування прибутку підприємства 3 Шляхи вдосконалення цінової політики ПП „Колос” 3.1 Характеристика діяльності та аналіз економічних показників ПП „Колос” за 2008-2010 роки 3.2 Оцінка фінансового стану ПП „Колос” в 2008-2010 роках 3.3 Цінова політика ПП „Колос” та її роль у формуванні фінансового результату діяльності підприємства Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову