0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ (ID:452378)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 49
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
28vika055@ukr.net ЗАВДАННЯ НА КУРСОВУ РОБОТУ РЕФЕРАТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ 7 1.1 Зміст, цілі та завдання стратегії підприємства сфери послуг 7 1.2 Види конкурентної стратегії і способи їх реалізації 12 1.3 Методичні підходи до оцінки конкурентної стратегії підприємства сфери послуг 16 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НОВА ПОШТА») 20 2.1 Оцінка фінансово-економоічного стану підприємства ТОВ «Нова Пошта» 20 2.2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ТОВ «Нова Пошта» 26 2.3 Оцінювання конкурентної стратегії підприємства ТОВ «Нова Пошта» 29 РОЗДІЛ 3 МОДЕРНІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ 34 3.1 Вибір стратегії (на основі SWOT - аналізу) 34 3.2 Організаційно – економічне забезпечення реалізації стратегії 38 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
28vika055@ukr.net Актуальність теми. Сфера послуг займає досить значне місце в економіці та житті суспільства. Про це свідчать світові факти: в більшості розвинених промислових країн на сферу послуг припадає дві третини внутрішнього валового продукту та зайнятості населення; за прогнозами спеціалістів, обсяг торгівлі послугами як на міжнародному, так і на внутрішньому ринку країни перевищує відповідний обсяг торгівлі товарами; питома вага працюючого населення країни, зайнятого в сфері послуг перевищує 30% та має тенденцію до зростання. На сьогоднішній день підприємства сфери послуг України значною мірою переживають кризу, маючи спадок стратегії діяльності відповідних установ адміністративно – планової системи управління.. За 15 років є певні надбання та успіхи, прикладом таких підприємств є підприємства сфери послуг з іноземним капіталом та досвідом та ті, що розвивались на умовах франчайзингу. Для пожвавлення розвитку підприємств сфери послуг необхідним є створення умов, перш за все теоретичних, а саме формулювання засад стратегічного планування. Економічна форма суперництва (що є безумовною рушійною силою будь-якого розвитку), вона складає сутність поняття конкурентоспроможності є необхідною частиною стратегічного планування. Розробка стратегії формування конкурентоспроможності бізнес-процесів являє собою актуальну задачу, вирішення якої призведе до розвитку підприємств сфери послуг будь-якої форми власності.