Оцінка дивідендної політики суб’єктів підприємництва (ID:833427)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДИВІДЕНДНОЇ ПОЛІТИКИ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА 5
1.1. Економічна сутність дивідендної політики 5
1.2. Типи та фактори дивідендної політики суб’єктів підприємництва 8
1.3. Методологічні підходи щодо оцінки ефективності дивідендної політики суб’єктів підприємництва 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ДИВІДЕНДНОЇ ПОЛІТИКИ АТ «УКРПОШТА» 22
2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 22
2.2 Аналіз акціонерного капіталу підприємства 28
2.3 Оцінка ефективності дивідендної політики 31
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ДИВІДЕНДНОЇ ПОЛІТИКИ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА 34
3.1 Заходи щодо покращення дивідендної політики суб’єктів підприємництва 34
3.2 Напрями удосконалення дивідендної політики АТ «Укрпошта» 38
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 49
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Проблема ефективності розподілу прибутку – одна з найбільш актуальних та важливих для суб’єктів господарювання в останні роки. Прибуток, що залишається в розпорядженні підприємства, має бути розподілено на дві основні частини: фонд виплати винагороди власникам підприємства у формі дивідендів на акції або у формі процентів на пайові внески; фонди розвитку підприємства в наступному періоді. Процес такого розподілу прибутку називається дивідендною політикою підприємства, варіанти якої визначають його власники та фінансові менеджери. Дослідження та аналіз різних типів дивідендної політики підприємства та пошук найбільш оптимального варіанту серед них є актуальним завданням сучасного процесу корпоративного управління та розвитку.
Стан і ступінь розробки проблеми в спеціальній літературі. Над вдосконаленням дивідендної політики акціонерних товариств працюють такі вчені-економісти, як Короленко М., Лук’янчук С., Невмержицький Я., Стеценко Б., Шапран В., Александер Г., Бейлі Дж., Брігхем Є., Гордон М., Лінтнер Дж., Міллер М., Моділ’яні Фр., Шарп У. Однак, дослідження та аналіз різних типів дивідендної політики підприємства та пошук найбільш оптимального варіанту серед них залишається актуальним завданням сучасного процесу корпоративного управління та розвитку.
Втім, незважаючи на те, що наукові напрацювання за даною тематикою є досить значними, існують питання, котрі залишаються недостатньо опрацьованими як у теоретичному, так і в практичному аспектах.
Мета і завдання дослідження. Основною метою дослідження є дослідження теоретико – практичних аспектів дивідендної політики акціонерного товариства, виявлення його основних проблем та напрямів її удосконалення.
Для даної мети потрібно вирішити наступні завдання:
- охарактеризувати економічну сутність дивідендної політики акціонерного товариства;
- описати типи та фактори дивідендної політики акціонерного товариства;
- розкрити методичні підходи щодо оцінки ефективності дивідендної політики акціонерного товариства;
- описати організаційно – економічну характеристику АТ «Укрпошта»;
- провести аналіз акціонерного капіталу підприємства;
- провести оцінку ефективності дивідендної політики АТ «Укрпошта»
- запропонувати заходи щодо покращення дивідендної політики суб’єктів підприємництва;
- запропонувати напрями удосконалення дивідендної політики АТ «Укрпошта».
Інші роботи з даної категорії: