0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація і методика факторного аналізу витрат підприємств оптової торгівлі (ID:13179)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Основні завдання та джерела факторного аналізу витрат підприємств оптової торгівлі 2. Характеристика фінансово-господарської діяльності Черкаського районного споживчого товариства та постановки аналітичної роботи 3. Організація факторного аналізу витрат торговельного підприємства оптової торгівлі 4. Методика факторного аналізу загальної суми та рівня витрат 5. Методика факторного аналізу впливу основних факторів на загальну суму та рівень витрат від операційної діяльності підприємств оптової торгівлі 6. Методика факторного аналізу витрат в розрізі статей та елементів 7. Резерви зниження витрат підприємств оптової торгівлі ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову