0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, Варіант П-Ф-3, Теорія економічного аналізу, №2331 (ID:15303)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 19
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
9. Економічний аналіз і суміжні науки 59. Зміст, завдання, організація та інформаційне забезпечення перспективного аналізу Завдання № 9 Маються дані про продаж продукції двох кооперативних магазинів: Таблиця 1 Вихідні дані Вид продукції Перший магазин Другий магазин Ціна 1 кг (грн.) Продано (кг) Ціна 1 кг (грн.) Виручка (грн.) А 27 1200 31 24800 Б 105 650 120 54000 В 49 930 45 40500 Визначити: – середню ціну в кожнім магазині; – зміну середньої ціни в сумі й у відсотках. Указати види середніх величин, застосовуваних у розрахунках. Результати оформити в таблицю і зробити висновки. Завдання № 59 Необхідно: – провести аналіз структури товарної продукції підприємства; – розрахувати коефіцієнт виконання плану товарної продукції в цілому; – визначити вплив структури виробництва на зміну середньої ціни та рівень обсягу випуску продукції у вартісній оцінці способом ланцюгових підстановок і абсолютних різниць; – результати аналізу занести до таблиці; – зробити відповідні висновки. Таблиця 2 Показники, що характеризують обсяг виробництва ТзОВ «Самсон» Виріб Оптова ціна за 1 тис. шт., грн. Обсяг виробництва продукції, шт. план факт Шкарпетки синтетичні 800 15000 8590 Шкарпетки вовняні 829 20100 19560 Шкарпетки напіввовняні 795 18000 18960 Шкарпетки махрові 863 17500 17750 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову