Аналіз прибутку та його використання (ID:184371)
Зміст
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ Ι ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО КЛАСИФІКАЦІЯ
РОЗДІЛ II ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ ΙΙΙ АНАЛІЗ ПРИБУТКУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ
3.1. Завдання та інформаційна база проведення економічного аналізу
3.2. Аналіз балансового прибутку підприємства
3.3 Аналіз прибутковості обороту підприємства
3.4. Аналіз факторів на прибуток підприємства
3.5 Аналіз чистого прибутку та його використання на підприємстві
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
Однією з найголовніших складових фінансової політики підприємства є політика використання прибутку підприємства. Саме прибуток визначає рішення трьох проблем: що продавати, як продавати і для кого продавати, і, таким чином, визначає політику формування та розподілу прибутку.
Дослідження формування прибутку, рентабельності підприємства, витрат обертання, валових доходів, є найважливішим чинником при прийнятті організаційних і господарсько-управлінських рішень, створення сприятливих умов для реалізації планів і програм по нарощуванню прибутку. Тобто підприємства повинні чітко уявляти резерви збільшення прибутку, від чого він залежить і які основні параметри впливають на його величину.
Прибуток - багатозначна економічна категорія. Від глибини її пізнання і раціональності використання залежить ефективність комерційного розрахунку, ціноутворення та інших економічних важелів господарювання. Будучи джерелом виробничого і соціального розвитку, прибуток займає провідне місце у забезпеченні самофінансування підприємств і об'єднань, можливості яких багато в чому визначаються тим, наскільки доходи перевищують витрати.
Все вищесказане обумовлює актуальність теми, обраної для даної курсової роботи.
Таким чином, метою проведеного дослідження є всебічний аналіз прибутку підприємства
Під час аналізу будуть використовуватись такі методи економічного аналізу:
- Метод елімінування, а саме спосіб абсолютних різниць;
- Метод порівняння ( вертикальний і горизонтальний аналіз);
- Графічний метод.
Предмет дослідження – прибуток підприємства та його використання
Інші роботи з даної категорії: