Аналіз ринків збуту продукції (ID:205574)
Зміст
ЗМІСТ
1. Аналіз ринків збуту продукції……………………………………………………3
2. Практична частина………………………………………………………………14
Література…………………………………………………………………………
Контрольна робота містить розрахункову частину.
Зразок роботи
1. Аналіз ринків збуту продукції.
Реалізація продукції — це ланка зв'язку між виробником і споживачем. Від того, як продається продукція, який попит на неї на ринку, залежить і обсяг її виробництва. Реалізація продукції є завершальним етапом кругообігу ресурсів підприємства де товарна форма засобів змінюється на грошову.
Обсяг реалізації продукції безпосередньо впливає на величину витрат, прибуток та рентабельність підприємства.
Мета аналізу ринків збуту продукції і маркетингової діяльності підприємства: системне та комплексне дослідження маркетингового середовища шляхом дослідження причин падіння обсягів реалізації продукції, відхилень від прогнозів щодо невиконання договірних зобов’язань, визначення слабких місць суб’єкта господарювання в маркетинговій діяльності. Основними напрямами аналізу є:
Аналіз ринків збуту продукції.
Аналіз цінової політики.
Аналіз системи розповсюдження товарів.
Аналіз конкурентоспроможності продукції.
Оцінка кон'юнктури ринку нового товару.
Аналіз ефективності маркетингової діяльності та ін.
Системний підхід уможливлює виявлення проблем, що виникають, формулювання рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Аналіз ринків збуту продукції. Аналіз ринків збуту є важливим напрямом аналізу від якого в кінцевому рахунку залежать: обсяг продажу, середній рівень цін, виручка від реалізації продукції, сума отриманого прибутку, фінансовий стан та ін. Знання ринку того чи іншого товару є надзвичайно важливим для підприємства, оскільки, знаючи всю сукупність фірм, котрі функціонують у цій сфері обміну, можна виявити потенціальних та регіональних конкурентів.
Основні завдання аналізу:
1. оцінка місткості ринку та окремих його сегментів та визначення впливу факторів, що впливають на їх зміну;
2. вивчення показників збуту різних категорій виробів та розробка пропозицій щодо формування ринків збуту;
3. виявлення та дослідження потенційних конкурентів, як на регіональному так і на галузевому рівнях.
Зміст дослідження:
- оцінка структури ринків збуту;
- оцінка місткості та частки ринку;
- аналіз динаміки продажу щодо підприємств-споживачів.
Інші роботи з даної категорії: