0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз собівартості продукції (ID:27550)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2000
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Теоретичні основи аналізу собівартості продукції в умовах ринку 1.1. Показники,завдання та джерела аналізу собівартості продукціі 1.2. Аналіз собівартості за калькуляційними статтями 1.3. Факторний аналіз витрат на 1 грн. товарної продукції 2. Практичні аспекти аналізу собівартості продукції на підприємстві 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.1. Аналіз собівартості продукції підприємства 3. Шляхи удосконалення аналізу собівартості на підприємстві 3.1. Практичне застосування резервів зниження собівартості продукції 3.2. Комп’ютеризація аналізу собівартості на підприємстві Висновок В даній курсовій роботі розглядається один з найважливіших показників економічного аналізу-собівартість товарної продукції. У вступі доводиться актуальність обраної теми в умовах ринкових відносин, необхідність вивчення цього питання, неохідність планування витрат, роль функціонально-вартісного аналізу. В теоретичній частині розглядаються завдання, джерела, показники аналізу собівартості, дається її визначення. Також дається розшифровка собівартості за основними статтями витрат, дається їх склад, методика їх аналізу. Розглядається також факторний аналіз витрат на 1 грн. товарної продукції, визначаються основні резерви зниження собівартості за рахунок окремих факторів. В другій частині курсової роботи дається загальна характеристика роботи підприємства за останні роки, причини зниження випуску, методика виходу з кризи. Також наводяться основні канали постачання підприємстава сировиною,основні канали збуту готової продукції, наводиться організаційна схема. Також в таблицях аналізуються показники роботи підприємства за останні 3 роки. Проводиться аналіз собівартості продукції підприємства за методикою, яка розглядалась в теоретичній частині, також виявляються незадіяні резерви зниження собівартості. В третій частині доводиться необхідність комп’ютеризації собівартості на підприємстві і розглядаються основні засади цього. Більш широко висвітлюються шляхи зниження собівартості на данному підприємстві. Перелік графічного матеріалу Таблиця 2.1.1 Аналіз показників діяльності підприємства. Таблиця 2.1.2. Аналіз показників фінансової стійкості. Таблиця 2.1.3. Аналіз показників платоспроможності. Таблиця 2.1.4. Аналіз показників ділової активності Таблиця 2.1.5. Аналіз показників рентабельності за 1997-1999рр. Таблиця 2.2.1. Структура собівартості продукції( робіт, послуг). Таблиця 2.2.2. Аналіз використання матеріалів на гучномовець сувенірний “Черкаси” Таблиця 2.2.3.Аналіз фонду оплати праці робітників. Таблиця 2.2.4. Динаміка витрат на обслуговування виробництва та управління. Таблиця 2.2.5. Аналіз витрат на 1 грн. товарної продукції. Таблиця 2.2.6. Аналіз калькуляції фактичної собівартості одиниці продукції ( гучномовець сувенірний“Черкаси”).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову