Аналіз об’єму виробництва продукції підприємства (ID:405925)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ОБ’ЄМУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ 5
1.1. Поняття та планування виробничої діяльності 5
1.2. Розробка виробничої програми 7
1.3. Зміст і завдання аналізу об’єму виробництва продукції 11
1.4. Методика аналізу об’єму виробництва продукції 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБ’ЄМУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ВАТ "ДОНЕЦЬКИЙ БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКИЙ КОМБIНАТ" 15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз об’єму виробництва продукції 17
2.3. Аналіз ритмічності та напруженості виробничої програми 20
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ОБ’ЄМУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ "ДОНЕЦЬКИЙ БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКИЙ КОМБIНАТ" 21
3.1. Фактори, які впливають на виконання об’єм виробництва на підприємстві 21
3.2. Впровадження сучасних інформаційних технологій для ефективного планування та виконання плану з виробництва продукції 22
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
ДОДАТКИ 30
Зразок роботи
З даних табл. 2.3 видно, що по окремих групах продукції, що випускається в хлібобулочному цеху, при середньому по цьому підрозділу відсотку виконання плану, рівному 105,61 %, спостерігається недовиконання плану сухарів (95,22 %) і у хлібобулочних виробах (94,27%). В той же час намітилася позитивна динаміка в порівнянні з минулим роком по більшості груп продукції, що випускалася в цеху. У зв'язку з тим, що раніше було виявлено невиконання плану по першому виробничому підрозділу підприємства, особливе значення при проведенні внутрішньогосподарського аналізу набуває представлена в табл. 2.3 інформація про динаміку і виконання завдання по кондитерському цеху. Так, ми бачимо, що невиконання плану в цілому по цьому цеху було викликане істотним збоєм в ньому по таких видах продукції, як печиво, вафлі, кекси, крекери. Надалі необхідно встановити причини ситуації, що склалася, чинники виникнення вузьких місць у виробництві продукції.
Таблиця 2.3
Виконання плану і динаміка виробництва продукції в діючих цінах по цехах
Інші роботи з даної категорії: