0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічний аналіз (ID:447103)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 7
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вивчаємо і повторюємо термінологію: 1. Факторний аналіз 2. Детермінований факторний аналіз 3. Стохастичний факторний аналіз 4. Елімінування 5. Факторний показник 6. Результативний показник 7. Резерви Перевіряємо отримані знання: 1. Як класифікуються показники за змістом? а) кількісні та якісні; б) абсолютні та відносні; в) узагальнюючі; г) факторні та результативні. 2. Як класифікуються показники за ступенем синтезу? а) натуральні та вартісні; б) директивні і розрахункові; в) узагальнюючі, окремі, непрямі; г) якісні. 3. Основні напрями класифікації факторів: а) за ступенем впливу на результати діяльності: основні, постійні, другорядні, прості; б) за місцем виникнення: загальні, специфічні, внутрішні, зовнішні; в) за якостями явищ: прості, основні, кількісні, якісні; г) залежно від людини; об'єктивні, загальні, суб'єктивні, складні. 4. За способом виявлення резерви можуть бути: а) поточні та перспективні; б) екстенсивні й інтенсивні; в) явні і приховані г) галузеві та регіональні. 5. Спосіб дослідження причинних зв’язків, за якими дослідження проводяться від окремого до загального, від вивчення окремих факторів до узагальнень, від причин до результатів – це: а) метод дедукції; б) метод індукції; в) інтегральний; г) індексний спосіб. 6. Прийом ланцюгових підстановок дозволяє: а) оцінити зміну економічних показників у динаміці; б) визначити ступінь виконання планових показників; в) оцінити вплив показників-факторів на результативний показник; г) розділити загальне відхилення результативного показника від базового рівня на часткові відхилення. 7. На якому етапі аналітичної роботи приймаються обґрунтовані рішення? а) виділення суб’єктів та об’єктів господарювання; б) планування аналітичної роботи; в) інформаційне та методичне забезпечення економічного аналізу; г) аналітична обробка даних про процес та результати господарювання; д)оформлення результатів аналізу; е) контроль за впровадженням у виробництво пропозицій, здійснених за результатами аналізу. 8. Технологія аналітичного процесу – це: а) взаємодія технічних, інформаційних ресурсів та праці аналітиків; б) науково обґрунтований розподіл обов'язків між аналітиками; в) визначення методики аналітичних досліджень; г) ефективне використання результатів аналізу в системі менедж-менту; д) визначення цілей, завдань та функцій економічного аналізу. 9. Аналітичний процес включає: а) цілі, задачі, послідовність та дієвість аналізу; б) етапи, процедури, операції; в) комплекси задач, блоки задач, окремі задачі та їх модулі; г) програму, план, графік та стандарти аналізу; д) систематизацію та періодизацію аналітичних робіт, розподіл відповідальності. 10. Для вираження причинно–наслідкових зв’язків, які існують у реальній господарській ситуації, в економічному аналізі використовують: а) методи елімінування; б) функціонально – вартісний аналіз; в) аналітичні таблиці; г) методи комплексної економічної оцінки; д) стохастичні та детерміновані функціональні залежності. 11. Модель в економічному аналізі – це: а) система показників, які характеризують об’єкт аналізу, та факторів, що обумовлюють його зміну; б) метод економічного аналізу; в) умовний образ об’єкту економічного аналізу, що відображає його основні характеристики; г) система показників, які характеризують об’єкт аналізу; д) критерії оптимізації зміни досліджуваного об’єкту. 12. Моделі, що використовуються, коли результативний показник є алгебраїчною сумою кількох факторів – це: а) мультиплікативні моделі; б) детерміновані моделі; в) адитивні моделі; г) кратні моделі; д) змішані моделі. 13. Моделі, що використовуються, коли результативний показник є добутком кількох факторів – це: а) мультиплікативні моделі; б) детерміновані моделі; в) адитивні моделі; г) кратні моделі; д) змішані моделі. 14. Моделі, що використовуються, коли результативний показник є часткою від ділення факторів – це: а) мультиплікативні моделі; б) детерміновані моделі; в) адитивні моделі; г) кратні моделі; д) змішані моделі. 15. Умовою проведення детермінованого факторного аналізу є: а) наявність імовірнісного зв’язку між загальним результатом і факторами, що його визначають; б) наявність динамічних рядів; в) можливість побудови математичної моделі; г) наявність прямого пропорційного зв’язку між загальним результатом і факторами, що його визначають; д) наявність статистичних даних. 16. Методи, що використовуються для визначення структурних зрушень, називаються: а) динамічними рядами; б) вертикальним порівняльним аналізом; в) методами групування; г) трендовим порівняльним аналізом; д) методами факторного аналізу. 17. При вивченні співвідношення двох груп взаємопов’язаних економічних показників, підсумки яких повинні бути однакові, використовують: а) методи комплексної економічної оцінки; б) метод різниці відносних величин; в) спосіб найменших квадратів; г) балансові методи; д) метод перерахунку даних. Розв’язуємо задачі і ситуації: Завдання № 1. Виділити кількісні, структурні та якісні показники: а) середньорічна вартість основних фондів б) чисельність працюючих в)виробіток працюючого г) питома вага числа робітників у чисельності працюючих д) собівартість одиниці продукції е) норма витрат матеріалів на одиницю продукції є) витрати робочого часу ж) фондовіддача Завдання №2 Проаналізувати вплив трудових факторів на зміну обсягу виробництва продукції за місяць методами ланцюгових підстановок, абсолютних відхилень та відносних відхилень. Показник Показники План (п) Факт (ф) Відхилення від плану Темп росту, % Темп приросту, % Товарна продукція (Q), тис. шт., 140,8 140,4 -0,4 Середньоспискова чисельність робітників (Ч), осіб 100 90 -10 Середня кількість днів відпрацьованих одним робітником (Д), днів 22 20 -2 Тривалість робочого дня (Трд), годин 8 7,8 -0,2 Середньогодинний виробіток продукції одним робітником (Вг), шт./год. 8 10 2 Завдання №3 Розрахувати індексним методом вплив обсягів реалізації товарів та їх ціни на чистий дохід торгівельної мережі. Товар Обсяг реалізації товарів, тис. шт. Ціна одиниці товару, грн. Чистий дохід, тис. грн. план факт план факт план факт А 40 50 50 45 Б 60 50 100 90 В 10 15 500 520 Всього 110 115 х х Завдання № 4 Розрахувати вплив зміни чисельності працівників та рівня середньої заробітної плати на фонд оплати праці підприємства інтегральним і логарифмічним методами. Показники Звітний рік Відхилення від плану план факт абс.,тис.грн. відн., % Чисельність працівників, осіб. 150 145 Середня зарплата, тис. грн. 8,5 9,2 Фонд оплати праці, тис. грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вивчаємо і повторюємо термінологію: 1. Факторний аналіз 2. Детермінований факторний аналіз 3. Стохастичний факторний аналіз 4. Елімінування 5. Факторний показник 6. Результативний показник 7. Резерви Перевіряємо отримані знання: 1. Як класифікуються показники за змістом? а) кількісні та якісні; б) абсолютні та відносні; в) узагальнюючі; г) факторні та результативні. 2. Як класифікуються показники за ступенем синтезу? а) натуральні та вартісні; б) директивні і розрахункові; в) узагальнюючі, окремі, непрямі; г) якісні. 3. Основні напрями класифікації факторів: а) за ступенем впливу на результати діяльності: основні, постійні, другорядні, прості; б) за місцем виникнення: загальні, специфічні, внутрішні, зовнішні; в) за якостями явищ: прості, основні, кількісні, якісні; г) залежно від людини; об'єктивні, загальні, суб'єктивні, складні. 4. За способом виявлення резерви можуть бути: а) поточні та перспективні; б) екстенсивні й інтенсивні; в) явні і приховані г) галузеві та регіональні. 5. Спосіб дослідження причинних зв’язків, за якими дослідження проводяться від окремого до загального, від вивчення окремих факторів до узагальнень, від причин до результатів – це: а) метод дедукції; б) метод індукції; в) інтегральний; г) індексний спосіб. 6. Прийом ланцюгових підстановок дозволяє: а) оцінити зміну економічних показників у динаміці; б) визначити ступінь виконання планових показників; в) оцінити вплив показників-факторів на результативний показник; г) розділити загальне відхилення результативного показника від базового рівня на часткові відхилення. 7. На якому етапі аналітичної роботи приймаються обґрунтовані рішення? а) виділення суб’єктів та об’єктів господарювання; б) планування аналітичної роботи; в) інформаційне та методичне забезпечення економічного аналізу; г) аналітична обробка даних про процес та результати господарювання; д)оформлення результатів аналізу; е) контроль за впровадженням у виробництво пропозицій, здійснених за результатами аналізу. 8. Технологія аналітичного процесу – це: а) взаємодія технічних, інформаційних ресурсів та праці аналітиків; б) науково обґрунтований розподіл обов'язків між аналітиками; в) визначення методики аналітичних досліджень; г) ефективне використання результатів аналізу в системі менедж-менту; д) визначення цілей, завдань та функцій економічного аналізу. 9. Аналітичний процес включає: а) цілі, задачі, послідовність та дієвість аналізу; б) етапи, процедури, операції; в) комплекси задач, блоки задач, окремі задачі та їх модулі; г) програму, план, графік та стандарти аналізу; д) систематизацію та періодизацію аналітичних робіт, розподіл відповідальності. 10. Для вираження причинно–наслідкових зв’язків, які існують у реальній господарській ситуації, в економічному аналізі використовують: а) методи елімінування; б) функціонально – вартісний аналіз; в) аналітичні таблиці; г) методи комплексної економічної оцінки; д) стохастичні та детерміновані функціональні залежності. 11. Модель в економічному аналізі – це: а) система показників, які характеризують об’єкт аналізу, та факторів, що обумовлюють його зміну; б) метод економічного аналізу; в) умовний образ об’єкту економічного аналізу, що відображає його основні характеристики; г) система показників, які характеризують об’єкт аналізу; д) критерії оптимізації зміни досліджуваного об’єкту. 12. Моделі, що використовуються, коли результативний показник є алгебраїчною сумою кількох факторів – це: а) мультиплікативні моделі; б) детерміновані моделі; в) адитивні моделі; г) кратні моделі; д) змішані моделі. 13. Моделі, що використовуються, коли результативний показник є добутком кількох факторів – це: а) мультиплікативні моделі; б) детерміновані моделі; в) адитивні моделі; г) кратні моделі; д) змішані моделі. 14. Моделі, що використовуються, коли результативний показник є часткою від ділення факторів – це: а) мультиплікативні моделі; б) детерміновані моделі; в) адитивні моделі; г) кратні моделі; д) змішані моделі. 15. Умовою проведення детермінованого факторного аналізу є: а) наявність імовірнісного зв’язку між загальним результатом і факторами, що його визначають; б) наявність динамічних рядів; в) можливість побудови математичної моделі; г) наявність прямого пропорційного зв’язку між загальним результатом і факторами, що його визначають; д) наявність статистичних даних. 16. Методи, що використовуються для визначення структурних зрушень, називаються: а) динамічними рядами; б) вертикальним порівняльним аналізом; в) методами групування; г) трендовим порівняльним аналізом; д) методами факторного аналізу. 17. При вивченні співвідношення двох груп взаємопов’язаних економічних показників, підсумки яких повинні бути однакові, використовують: а) методи комплексної економічної оцінки; б) метод різниці відносних величин; в) спосіб найменших квадратів; г) балансові методи; д) метод перерахунку даних. Розв’язуємо задачі і ситуації: Завдання № 1. Виділити кількісні, структурні та якісні показники: а) середньорічна вартість основних фондів б) чисельність працюючих в)виробіток працюючого г) питома вага числа робітників у чисельності працюючих д) собівартість одиниці продукції е) норма витрат матеріалів на одиницю продукції є) витрати робочого часу ж) фондовіддача Завдання №2 Проаналізувати вплив трудових факторів на зміну обсягу виробництва продукції за місяць методами ланцюгових підстановок, абсолютних відхилень та відносних відхилень. Показник Показники План (п) Факт (ф) Відхилення від плану Темп росту, % Темп приросту, % Товарна продукція (Q), тис. шт., 140,8 140,4 -0,4 Середньоспискова чисельність робітників (Ч), осіб 100 90 -10 Середня кількість днів відпрацьованих одним робітником (Д), днів 22 20 -2 Тривалість робочого дня (Трд), годин 8 7,8 -0,2 Середньогодинний виробіток продукції одним робітником (Вг), шт./год. 8 10 2 Завдання №3 Розрахувати індексним методом вплив обсягів реалізації товарів та їх ціни на чистий дохід торгівельної мережі. Товар Обсяг реалізації товарів, тис. шт. Ціна одиниці товару, грн. Чистий дохід, тис. грн. план факт план факт план факт А 40 50 50 45 Б 60 50 100 90 В 10 15 500 520 Всього 110 115 х х Завдання № 4 Розрахувати вплив зміни чисельності працівників та рівня середньої заробітної плати на фонд оплати праці підприємства інтегральним і логарифмічним методами. Показники Звітний рік Відхилення від плану план факт абс.,тис.грн. відн., % Чисельність працівників, осіб. 150 145 Середня зарплата, тис. грн. 8,5 9,2 Фонд оплати праці, тис. грн.