0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічний аналіз (ID:447115)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Перевіряємо отримані знання: 1. Класифікаційна структура видів економічного аналізу необхідна для: а) визначення методології та організації аналізу; б) встановлення цілей аналізу; в) обґрунтування необхідності здійснення аналітичних досліджень; г) ефективної організації роботи підприємства; д) розробки стратегії та тактики підприємницької діяльності. 2. Виділіть просторові види економічного аналізу: а) системний, маржинальний, макроекономічний, техніко-економічний; б) макроекономічний, мікроекономічний, маркетинговий, зовнішній; в) маркетинговий, макроекономічний, зворотній, порівняльний; г) кількісний, якісний, системний, комплексний; д) макроекономічний, мікроекономічний, зовнішній, внутрішній. 3. Управлінський та фінансовий види аналізу відносять до ознаки: а) за змістом аналізу; б) за користувачами аналізу; в) за формою досліджуваних економічних відносин; г) за періодичністю аналізу; д) за методикою вивчення об'єктів. 4. Результати якого аналізу використовуються виключно для внутрішніх потреб менеджменту та становлять комерційну таємницю: а) системного аналізу; б) управлінського аналізу; в) маржинального аналізу; г) зовнішнього аналізу д) тематичного аналізу. 5. Управлінський аналіз здійснюється на основі: а) даних бухгалтерського обліку; б) фінансової звітності; в) статистичних даних; г) даних спеціальних обстежень; д) всі відповіді правильні. 6. База даних економічного аналізу будується за концепціями: а) планової, облікової, звітно-статистичної інформації; б) оперативної, нормативно-правової інформації; в) планової, прогнозної, достовірної інформації; г) даних спеціальних обстежень та засобів масової інформації; д) облікової, прогнозної та об'єктивної інформації. 7. Достовірність інформації для аналізу підтверджується: а) наказом керівника; б) повнотою заповнених реквізитів джерел інформації; в) аудиторським висновком; г) актом перевірки податкової адміністрації; д) правильної відповіді немає. 8. Функціонально-вартісний аналіз передбачає: а) максимізацію функціональних можливостей та витрат; б) мінімізацію витрат при збереженні та підвищенні функціональних можливостей; в) мінімізацію функцій з метою мінімізації витрат; г) мінімізацію функціональних можливостей та витрат; д) немає правильної відповіді. 9. Види економічного аналізу: а) ретроспективний; б) управлінський; в) техніко-економічний; г) фінансово-економічний; д) функціонально-вартісний. 10. За методикою вивчення об’єктів аналізу поділяється на: а) прогнозний; б) оперативний; в) фінансово-економічний; г) порівняльний; д) факторний; е) діагностичний; є) маржинальний; ж) економіко-статистичний; з) економіко-математичний; і) всі види правильні. 11. Оперативний аналіз передбачає: а) оцінку перспектив та можливостей їх досягнення; б) оцінку виконання планових завдань та резервів; в) оцінку відхилень та моніторингу ринку; г) порівняльні характеристики та оцінку виконання плану; д) оцінку результатів господарської діяльності. 12. Ретроспективний аналіз проводиться: а) до моменту здійснення господарської операції; б) після здійснення господарської операції; в) під час здійснення господарської операції; г) для визначення доцільності здійснення господарської операції; д) для коректування здійснюваної господарської операції. 13. За допомогою горизонтального аналізу визначають: а) зміну показників фінансових результатів звітного періоду порівняно з попереднім; б) структуру фінансових результатів; в) чистий прибуток підприємства; г) вплив факторів на зміну прибутку від реалізації продукції; д) податок на прибуток підприємств. 14. Вертикальний аналіз дозволяє визначити: а) зміну фінансових результатів звітного періоду, порівняно з попе-реднім періодом; б) динаміку зміни чистого прибутку підприємств; в) структуру фінансових результатів та її зміну; г) рівень досягнення планових показників фінансових результатів діяльності; д) величину впливу факторів на зміну валового прибутку. 15. Яка інформація відноситься до позаоблікової? а) всі дані бухгалтерського, статистичного та оперативного обліку; б) документи, що регулюють господарську діяльність підприємства; в) усі типи планів, нормативні матеріали; г) проектні завдання. 16. На якому етапі аналітичної роботи приймаються обґрунтовані рішення? а) виділення суб’єктів та об’єктів господарювання; б) планування аналітичної роботи; в) інформаційне та методичне забезпечення економічного аналізу; г) аналітична обробка даних про процес та результати господарювання; д)оформлення результатів аналізу; е) контроль за впровадженням у виробництво пропозицій, здійснених за результатами аналізу. 17. Якими документами оформляється внутрішній аналіз? а) пояснювальна записка; б) довідка; в) висновок; г) безтекстове оформлення результатів. 18. Якщо результати аналізу призначені для зовнішнього використання, то вони оформляються у вигляді: а) пояснювальної записки; б)довідки; в)висновку; г) безтекстове оформлення результатів. 19. Офіційні документи, якими зобов'язане користуватися підприємство у своїй діяльності, належать до: а) планової інформації; б) облікової інформації; в) звітно-статистичної інформації; г) прогнозної інформації; д) нормативно-довідкової інформації. 41. Баланс підприємства, дані якого використовують при здійсненні аналізу, належать до: а) планової інформації; б) облікової інформації; в) статистичної інформації; г) нормативно-довідкової інформації; д) даних спеціальних обстежень. Розв’язуємо задачі і ситуації: Завдання № 1. Перевірте наявність і повноту заповнення форм річ¬ного звіту підприємства. Чи узгоджуються між собою головні звітні показники різних форм річного звіту підприємства у таблиці нижче? Зробіть висновок про якість річного звіту і дотримання терміну подання. Показники Перша форма звіту Інші форми звіту Номер форми звіту Номер рядка / графи Сума, тис. грн Номер форми звіту Номер рядка / графи Сума, тис. грн 1. Основні засоби на кінець року за залишковою вартістю 2. Статутний капітал на кінець року 3. Обсяг продукції, робіт, послуг у діючих цінах 4. Виручка (валовий дохід) від реалізації продукції 5. Середньообліковий склад працівників основної діяльності 6. Податок на додану вар-тість 7. Валовий прибуток 8. Витрати на оплату праці 9. Чистий прибуток
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перевіряємо отримані знання: 1. Класифікаційна структура видів економічного аналізу необхідна для: а) визначення методології та організації аналізу; б) встановлення цілей аналізу; в) обґрунтування необхідності здійснення аналітичних досліджень; г) ефективної організації роботи підприємства; д) розробки стратегії та тактики підприємницької діяльності. 2. Виділіть просторові види економічного аналізу: а) системний, маржинальний, макроекономічний, техніко-економічний; б) макроекономічний, мікроекономічний, маркетинговий, зовнішній; в) маркетинговий, макроекономічний, зворотній, порівняльний; г) кількісний, якісний, системний, комплексний; д) макроекономічний, мікроекономічний, зовнішній, внутрішній. 3. Управлінський та фінансовий види аналізу відносять до ознаки: а) за змістом аналізу; б) за користувачами аналізу; в) за формою досліджуваних економічних відносин; г) за періодичністю аналізу; д) за методикою вивчення об'єктів. 4. Результати якого аналізу використовуються виключно для внутрішніх потреб менеджменту та становлять комерційну таємницю: а) системного аналізу; б) управлінського аналізу; в) маржинального аналізу; г) зовнішнього аналізу д) тематичного аналізу. 5. Управлінський аналіз здійснюється на основі: а) даних бухгалтерського обліку; б) фінансової звітності; в) статистичних даних; г) даних спеціальних обстежень; д) всі відповіді правильні. 6. База даних економічного аналізу будується за концепціями: а) планової, облікової, звітно-статистичної інформації; б) оперативної, нормативно-правової інформації; в) планової, прогнозної, достовірної інформації; г) даних спеціальних обстежень та засобів масової інформації; д) облікової, прогнозної та об'єктивної інформації. 7. Достовірність інформації для аналізу підтверджується: а) наказом керівника; б) повнотою заповнених реквізитів джерел інформації; в) аудиторським висновком; г) актом перевірки податкової адміністрації; д) правильної відповіді немає. 8. Функціонально-вартісний аналіз передбачає: а) максимізацію функціональних можливостей та витрат; б) мінімізацію витрат при збереженні та підвищенні функціональних можливостей; в) мінімізацію функцій з метою мінімізації витрат; г) мінімізацію функціональних можливостей та витрат; д) немає правильної відповіді. 9. Види економічного аналізу: а) ретроспективний; б) управлінський; в) техніко-економічний; г) фінансово-економічний; д) функціонально-вартісний. 10. За методикою вивчення об’єктів аналізу поділяється на: а) прогнозний; б) оперативний; в) фінансово-економічний; г) порівняльний; д) факторний; е) діагностичний; є) маржинальний; ж) економіко-статистичний; з) економіко-математичний; і) всі види правильні. 11. Оперативний аналіз передбачає: а) оцінку перспектив та можливостей їх досягнення; б) оцінку виконання планових завдань та резервів; в) оцінку відхилень та моніторингу ринку; г) порівняльні характеристики та оцінку виконання плану; д) оцінку результатів господарської діяльності. 12. Ретроспективний аналіз проводиться: а) до моменту здійснення господарської операції; б) після здійснення господарської операції; в) під час здійснення господарської операції; г) для визначення доцільності здійснення господарської операції; д) для коректування здійснюваної господарської операції. 13. За допомогою горизонтального аналізу визначають: а) зміну показників фінансових результатів звітного періоду порівняно з попереднім; б) структуру фінансових результатів; в) чистий прибуток підприємства; г) вплив факторів на зміну прибутку від реалізації продукції; д) податок на прибуток підприємств. 14. Вертикальний аналіз дозволяє визначити: а) зміну фінансових результатів звітного періоду, порівняно з попе-реднім періодом; б) динаміку зміни чистого прибутку підприємств; в) структуру фінансових результатів та її зміну; г) рівень досягнення планових показників фінансових результатів діяльності; д) величину впливу факторів на зміну валового прибутку. 15. Яка інформація відноситься до позаоблікової? а) всі дані бухгалтерського, статистичного та оперативного обліку; б) документи, що регулюють господарську діяльність підприємства; в) усі типи планів, нормативні матеріали; г) проектні завдання. 16. На якому етапі аналітичної роботи приймаються обґрунтовані рішення? а) виділення суб’єктів та об’єктів господарювання; б) планування аналітичної роботи; в) інформаційне та методичне забезпечення економічного аналізу; г) аналітична обробка даних про процес та результати господарювання; д)оформлення результатів аналізу; е) контроль за впровадженням у виробництво пропозицій, здійснених за результатами аналізу. 17. Якими документами оформляється внутрішній аналіз? а) пояснювальна записка; б) довідка; в) висновок; г) безтекстове оформлення результатів. 18. Якщо результати аналізу призначені для зовнішнього використання, то вони оформляються у вигляді: а) пояснювальної записки; б)довідки; в)висновку; г) безтекстове оформлення результатів. 19. Офіційні документи, якими зобов'язане користуватися підприємство у своїй діяльності, належать до: а) планової інформації; б) облікової інформації; в) звітно-статистичної інформації; г) прогнозної інформації; д) нормативно-довідкової інформації. 41. Баланс підприємства, дані якого використовують при здійсненні аналізу, належать до: а) планової інформації; б) облікової інформації; в) статистичної інформації; г) нормативно-довідкової інформації; д) даних спеціальних обстежень. Розв’язуємо задачі і ситуації: Завдання № 1. Перевірте наявність і повноту заповнення форм річ¬ного звіту підприємства. Чи узгоджуються між собою головні звітні показники різних форм річного звіту підприємства у таблиці нижче? Зробіть висновок про якість річного звіту і дотримання терміну подання. Показники Перша форма звіту Інші форми звіту Номер форми звіту Номер рядка / графи Сума, тис. грн Номер форми звіту Номер рядка / графи Сума, тис. грн 1. Основні засоби на кінець року за залишковою вартістю 2. Статутний капітал на кінець року 3. Обсяг продукції, робіт, послуг у діючих цінах 4. Виручка (валовий дохід) від реалізації продукції 5. Середньообліковий склад працівників основної діяльності 6. Податок на додану вар-тість 7. Валовий прибуток 8. Витрати на оплату праці 9. Чистий прибуток