0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічний аналіз (ID:447124)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 7
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Оцінка виконання плану по асортименту продукції може здійснюватися за такими показниками: а) по найменшому %; б) по питомій вазі продукції, по якій виконано план; в) по середньому %; г) по виробітку продукції; д) по трудомісткості; е) відповіді 1),2),3); є) відповіді 1),2),3),4),5). 2. Збільшення обсягів виробництва і реалізації по одних видах і скорочення по інших видах продукції призводить до: а) зміни у структурі випуску і реалізації продукції; б) зміни у співвідношенні окремих видів продукції у загальній структурі; в) відповіді а) і б); г) зміни у співвідношенні загальної структури до окремих видів продукції; д) ________________________________. 3. Ритмічність аналізується за допомогою: а) ритмічних і неритмічних показників; б) прямих і непрямих показників; в) прямих і неритмічних показників; г) загальних і індивідуальних показників; д) ________________________________. 4. Загальні показники якості продукції характеризують: а) якість всієї виробленої продукції незалежно від її виду і призначення; б) одне із властивостей: довговічність, надійність, дизайн і т.д.; в) якість продукції опосередкованого через брак; г) параметричні, експлуатаційні, споживчі, технологічні та дизайнерські властивості виробів. 5. До якого з показників якості продукції відноситься «питома вага продукції, що експлуатується»? а) загального; б) індивідуального; в) непрямого; г) прямого; д) жоден з перелічених, оскільки продукція призначена для реалізації або внутрішнього використання, а не для експлуатації . 6. Збільшення якості продукції призводить до: а)підвищення конкурентоспроможності продукції; б) підвищення обсягів виробництва і реалізацій та ціни продукції; в) підвищення кінцевого фінансового результату; г) своєчасного випуску і реалізації продукції; д) скорочення суми прибутку за рахунок збільшення витрат; е) відповіді а), б), в); є) відповіді а), б), в), г), д); ж) погіршення фінансового стану підприємства. 7. Для оцінки динаміки та виконання бізнес-плану виробництва і реалізації продукції використовують: а) чистий дохід від реалізації продукції; б) обсяг виробництва продукції в діючих та порівняних цінах; в) залишки нереалізованої продукції; г) усі відповіді вірні. 8. Основними чинниками, що впливають на зміну обсягу реалізації продукції, є: а) зміна обсягу товарної продукції, зміна доходу від основної операційної діяльності; б) зміна залишків нереалізованої продукції, зміна обсягу товарної продукції; в) зміна собівартості реалізованої продукції, зміна залишків нереалізованої продукції; г) структурні зрушення, зміна витрат операційної діяльності. 9. Зменшуючи залишки готової продукції на складі на кінець звітного року, підприємство збільшує: а) обсяг виробництва продукції за звітний період; б) обсяг реалізованої продукції за звітній період; в) залишки готової продукції на початок, наступного за звітним періоду; г )обсяг реалізованої продукції за попередній рік. 10. До складу товарної продукції включено: а) вартість усієї виробленої продукції й виконаних робіт, не включаючи залишки незавершеного виробництва й внутрішньогосподарський оборот; б) вартість усієї виробленої продукції й виконаних робіт, включаючи залишки незавершеного виробництва; в) вартість незавершеного виробництва й внутрішньогосподарський оборот; г) вартість виробленої продукції й внутрішньогосподарський оборот. 11. До причин зростання залишків нереалізованої продукції належить: а) неритмічність роботи підприємства; б) невиконання договорів постачання; в) перевитрати матеріальних ресурсів; г) порушення трудової дисципліни. 12. Показники обсягу виробництва продукції у порівняних цінах розраховуються з метою: а) розрахунку середньозважених обсягів виробництва; б) усунення впливу фактора інфляції; в) визначення нереалізованої продукції; г) оцінки ритмічності виробництва. 13. При аналізі конкурентоспроможності по декількох зразках інтегральний показник визначається як: а) середньозважений показник за кожним окремим зразком; б) сума середніх показників; в) найвище значення середнього показника; г) усі відповіді правильні. 14. Базисні темпи зростання виробництва (реалізації) продукції визначаються: а) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції звітного періоду до базисного періоду; б) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції звітного періоду до попереднього періоду; в) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції базисного періоду до звітного періоду; г) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції за попередній період до звітного періоду. 15. Якщо інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності Кінт < 1 , то це означає, що: а) параметри оцінюваної продукції нижчі ніж порівнюваного товару-зразка; б) оцінювана продукція є більш конкурентоспроможною ніж товар-зразок; в) оцінювана продукція є менш конкурентоспроможною ніж товар-зразок; г) параметри оцінюваної продукції вищі від порівнюваного товару-зразка. Розв’язуємо задачі і ситуації: Завдання №1 Проаналізувати виконання плану по асортименту продукції. Вид товару Фактичний випуск продукції, тис. шт. Планова ціна одиниці продукції, грн. Фактичний обсяг виробництва продукції за плановими цінами, тис. грн. Зараховано у виконання плану за асортиментом товарної продукції, тис. грн.. План факт план факт А 40 50 10 40*10 = 400 50*10= 500 400 Б 60 50 5 60*5= 300 50*5=250 250 В - 15 1 - 15*1=15 - Всього 100 115 х 700 765 650 Завдання № 2 Розрахувати коефіцієнт ритмічності. Зробити висновки. Декади місяця Випуск продукції Виконання плану Обсяг продукції, зарахований у виконання плану по ритмічності По плану Фактично І 32000 30240 30240/32000 * 100 = 94,5 30240 ІІ 32000 34272 34272/ 32000*100 = 107,1 32000 ІІІ 32000 36288 36288/32000*100 = 113,4 32000 Разом 96000 100800 100800/96000*100 = 1,05 94240 Завдання №3 Проаналізувати сортність продукції за допомогою метода першосортних одиниць за наступними даними. Ґатунок Ціна, грн. Випуск продукції, шт. По плану Фактично Перший 100 100 120 Другий 80 50 90 Завдання №4 Проаналізувати беззбитковість виробництва продукції і вплив факторів, які пов'язані з умовами виробництва, якщо відомо, що ціна реалізації продукції – 148 грн. Змінні витрати на одиницю продукції складають 56 грн. Сума постійних витрат становить 31924 грн. Побудувати графік беззбитковості. Зробити висновки. Завдання №5 Проаналізувати динаміку браку і розрахувати розмір його впливу на обсяг виробництва продукції. Показники Минулий рік, тис. грн. Звітний рік, тис. грн. Відхилення тис. грн. % 1. Випуск продукції в порівняльних оптових цінах 31800 32080 2. Виробнича собівартість продукції 26640 26432 3. Собівартість остаточно бракованих виробів 310 320 4.Витрати на виправлення браку 46 46 5. Витрати на брак - - 6. Вартість браку по ціні використання - 254 7. Суми, стягнені з винуватців браку 12 12 8. Суми, стягнені з постачальників за поставку неякісних матеріалів 330 26 9. Втрати від браку 10. Питома вага втрат від браку у вироб¬ничій собівартості продукції % 11. Збільшення випуску продукції при умові недопущення браку Завдання №6 Використовуючи дані маркетингового дослідження, наведені в таблиці, проаналізувати взаємозв'язок між попитом, пропозицією й ціною на продукцію та визначити еластичність попиту. Кількість замовленої продукції, шт. Ціна одиниці про-дукції, тис. грн. Кількість запропо-нованої продукції, шт. Надлишок (+), дефіцит (-) 4600 6 27600 27600-4600 = 23000 9200 5 23000 23000-9200 = 13800 16100 16100 4 16100 16100-16100 = 0 9200 25300 3 9200 9200-25300 = -16100 92300 36800 2 2300 2300-36800 = -34500
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Оцінка виконання плану по асортименту продукції може здійснюватися за такими показниками: а) по найменшому %; б) по питомій вазі продукції, по якій виконано план; в) по середньому %; г) по виробітку продукції; д) по трудомісткості; е) відповіді 1),2),3); є) відповіді 1),2),3),4),5). 2. Збільшення обсягів виробництва і реалізації по одних видах і скорочення по інших видах продукції призводить до: а) зміни у структурі випуску і реалізації продукції; б) зміни у співвідношенні окремих видів продукції у загальній структурі; в) відповіді а) і б); г) зміни у співвідношенні загальної структури до окремих видів продукції; д) ________________________________. 3. Ритмічність аналізується за допомогою: а) ритмічних і неритмічних показників; б) прямих і непрямих показників; в) прямих і неритмічних показників; г) загальних і індивідуальних показників; д) ________________________________. 4. Загальні показники якості продукції характеризують: а) якість всієї виробленої продукції незалежно від її виду і призначення; б) одне із властивостей: довговічність, надійність, дизайн і т.д.; в) якість продукції опосередкованого через брак; г) параметричні, експлуатаційні, споживчі, технологічні та дизайнерські властивості виробів. 5. До якого з показників якості продукції відноситься «питома вага продукції, що експлуатується»? а) загального; б) індивідуального; в) непрямого; г) прямого; д) жоден з перелічених, оскільки продукція призначена для реалізації або внутрішнього використання, а не для експлуатації . 6. Збільшення якості продукції призводить до: а)підвищення конкурентоспроможності продукції; б) підвищення обсягів виробництва і реалізацій та ціни продукції; в) підвищення кінцевого фінансового результату; г) своєчасного випуску і реалізації продукції; д) скорочення суми прибутку за рахунок збільшення витрат; е) відповіді а), б), в); є) відповіді а), б), в), г), д); ж) погіршення фінансового стану підприємства. 7. Для оцінки динаміки та виконання бізнес-плану виробництва і реалізації продукції використовують: а) чистий дохід від реалізації продукції; б) обсяг виробництва продукції в діючих та порівняних цінах; в) залишки нереалізованої продукції; г) усі відповіді вірні. 8. Основними чинниками, що впливають на зміну обсягу реалізації продукції, є: а) зміна обсягу товарної продукції, зміна доходу від основної операційної діяльності; б) зміна залишків нереалізованої продукції, зміна обсягу товарної продукції; в) зміна собівартості реалізованої продукції, зміна залишків нереалізованої продукції; г) структурні зрушення, зміна витрат операційної діяльності. 9. Зменшуючи залишки готової продукції на складі на кінець звітного року, підприємство збільшує: а) обсяг виробництва продукції за звітний період; б) обсяг реалізованої продукції за звітній період; в) залишки готової продукції на початок, наступного за звітним періоду; г )обсяг реалізованої продукції за попередній рік. 10. До складу товарної продукції включено: а) вартість усієї виробленої продукції й виконаних робіт, не включаючи залишки незавершеного виробництва й внутрішньогосподарський оборот; б) вартість усієї виробленої продукції й виконаних робіт, включаючи залишки незавершеного виробництва; в) вартість незавершеного виробництва й внутрішньогосподарський оборот; г) вартість виробленої продукції й внутрішньогосподарський оборот. 11. До причин зростання залишків нереалізованої продукції належить: а) неритмічність роботи підприємства; б) невиконання договорів постачання; в) перевитрати матеріальних ресурсів; г) порушення трудової дисципліни. 12. Показники обсягу виробництва продукції у порівняних цінах розраховуються з метою: а) розрахунку середньозважених обсягів виробництва; б) усунення впливу фактора інфляції; в) визначення нереалізованої продукції; г) оцінки ритмічності виробництва. 13. При аналізі конкурентоспроможності по декількох зразках інтегральний показник визначається як: а) середньозважений показник за кожним окремим зразком; б) сума середніх показників; в) найвище значення середнього показника; г) усі відповіді правильні. 14. Базисні темпи зростання виробництва (реалізації) продукції визначаються: а) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції звітного періоду до базисного періоду; б) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції звітного періоду до попереднього періоду; в) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції базисного періоду до звітного періоду; г) відношенням обсягів виробництва (реалізації) продукції за попередній період до звітного періоду. 15. Якщо інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності Кінт < 1 , то це означає, що: а) параметри оцінюваної продукції нижчі ніж порівнюваного товару-зразка; б) оцінювана продукція є більш конкурентоспроможною ніж товар-зразок; в) оцінювана продукція є менш конкурентоспроможною ніж товар-зразок; г) параметри оцінюваної продукції вищі від порівнюваного товару-зразка. Розв’язуємо задачі і ситуації: Завдання №1 Проаналізувати виконання плану по асортименту продукції. Вид товару Фактичний випуск продукції, тис. шт. Планова ціна одиниці продукції, грн. Фактичний обсяг виробництва продукції за плановими цінами, тис. грн. Зараховано у виконання плану за асортиментом товарної продукції, тис. грн.. План факт план факт А 40 50 10 40*10 = 400 50*10= 500 400 Б 60 50 5 60*5= 300 50*5=250 250 В - 15 1 - 15*1=15 - Всього 100 115 х 700 765 650 Завдання № 2 Розрахувати коефіцієнт ритмічності. Зробити висновки. Декади місяця Випуск продукції Виконання плану Обсяг продукції, зарахований у виконання плану по ритмічності По плану Фактично І 32000 30240 30240/32000 * 100 = 94,5 30240 ІІ 32000 34272 34272/ 32000*100 = 107,1 32000 ІІІ 32000 36288 36288/32000*100 = 113,4 32000 Разом 96000 100800 100800/96000*100 = 1,05 94240 Завдання №3 Проаналізувати сортність продукції за допомогою метода першосортних одиниць за наступними даними. Ґатунок Ціна, грн. Випуск продукції, шт. По плану Фактично Перший 100 100 120 Другий 80 50 90 Завдання №4 Проаналізувати беззбитковість виробництва продукції і вплив факторів, які пов'язані з умовами виробництва, якщо відомо, що ціна реалізації продукції – 148 грн. Змінні витрати на одиницю продукції складають 56 грн. Сума постійних витрат становить 31924 грн. Побудувати графік беззбитковості. Зробити висновки. Завдання №5 Проаналізувати динаміку браку і розрахувати розмір його впливу на обсяг виробництва продукції. Показники Минулий рік, тис. грн. Звітний рік, тис. грн. Відхилення тис. грн. % 1. Випуск продукції в порівняльних оптових цінах 31800 32080 2. Виробнича собівартість продукції 26640 26432 3. Собівартість остаточно бракованих виробів 310 320 4.Витрати на виправлення браку 46 46 5. Витрати на брак - - 6. Вартість браку по ціні використання - 254 7. Суми, стягнені з винуватців браку 12 12 8. Суми, стягнені з постачальників за поставку неякісних матеріалів 330 26 9. Втрати від браку 10. Питома вага втрат від браку у вироб¬ничій собівартості продукції % 11. Збільшення випуску продукції при умові недопущення браку Завдання №6 Використовуючи дані маркетингового дослідження, наведені в таблиці, проаналізувати взаємозв'язок між попитом, пропозицією й ціною на продукцію та визначити еластичність попиту. Кількість замовленої продукції, шт. Ціна одиниці про-дукції, тис. грн. Кількість запропо-нованої продукції, шт. Надлишок (+), дефіцит (-) 4600 6 27600 27600-4600 = 23000 9200 5 23000 23000-9200 = 13800 16100 16100 4 16100 16100-16100 = 0 9200 25300 3 9200 9200-25300 = -16100 92300 36800 2 2300 2300-36800 = -34500