0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічний аналіз (Варіант 9) (ID:67892)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 14
Рік виконання: 2013
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Теоретична частина 1.Економічний аналіз за методикою вивчення об’єктів та їх охопленням Практична частина Задача 1 Проаналізувати вплив факторів на випуск готової продукції способом ланцюгових підстановок, різниць, процентних різниць, відносних різниць, інтегральним, корегуючого коефіцієнту. Для пояснення навести формули та зробити висновки за виконаними розрахунками. Вихідні дані для аналізу наведені в таблиці Показники Умовні позначення План Факт 1.Випуск продукції, тис.грн В 2.Кількість робітників, осіб Ч 43 41 3.Тривалість зміни, год Тзм 7,85 7.8 4.Кількість днів що відпрацьовані одним робітником Д 243 245 5.Годинна ПП, грн ППгод 675 698 6.Відпрацьовано усіма людино-днів ЛД 7. Відпрацьовано усіма людино-год ЛГ Задача 2 1.Побудувати рівняння регресії залежності виручки від реалізації від витрат на рекламу підприємства А у звітному періоді. Показник Місяць 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Виручка від реалізації, тис.грн 100 102 100 104 102 108 107 108 110 Витрати на рекламу, тис.грн 4,2 4.6 5 5,2 4,6 5 5,3 5,4 5,7 Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову