0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРАХУНКОВА РОБОТА з дисципліни «Бізнес-аналіз» (на прикладі «Procter&Gamble») (ID:837855)

Тип роботи: розрахункова робота
Сторінок: 28
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 ОСНОВНА ЧАСТИНА 4 1. Загальна характеристика діяльності ‘Procter & Gamble’ 4 2. Аналіз внутрішнього середовища ‘Procter & Gamble’ 9 3. Аналіз зовнішнього середовища ‘Procter & Gamble’ 12 4. Характеристика можливостей та слабких сторін ‘Procter & Gamble’ 17 5. Визначення корінних причин проблеми 21 6. Впровадження змін за моделлю ADKAR 23 7. Стратегічна карта ‘Procter & Gamble’ 24 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Робота оцінена в 15/15 балів. ВСТУП Процес бізнес аналізу передбачає систему різних заходів, які необхідно проаналізувати і вибрати оптимальний варіант. Актуальність цієї роботи виявляється у тому, що компанія починає втрачати колишні обороти, навіть не дивлячись на свій рейтинг. Метою роботи є вивчення та освоєння методичних основ бізнес аналізу, виявлення слабких та сильних сторін, можливостей та загроз, дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, а також більш глибокий аналіз слабких сторін та розробка методів щодо покращення стабільної роботи підприємства. Об'єктом дослідження є Procter & Gamble - компанія світового рівня, яка виробляє широкий діапазон товарів народного споживання. Вона є однією з самих майстерних в світі продавців споживчих продуктів в упаковках. Її марки лідирують в 19 з 39 товарних категорій, представлених компанією; її частка ринку в середньому складає біля 25%. Р&G добилася успіху, націлюючись на захват відразу всього ринку і енергійно захищаючись від конкурентів. Компанія не втомлюється вивчати своїх клієнтів і конкурентів. Вона активно впроваджує новаторські розробки, щорічно виділяючи на дослідження 3,4% від суми товарообороту. У роботі проведено аналіз збутового середовища, аналіз фінансових показників, наведено дані щодо загальної характеристики підприємства, показаний прогноз стану підприємства та рекомендації щодо поліпшення його діяльності. У розрахунковій роботі використано ряд схем, таблиць та пропозицій, проаналізувавши які можна дійти висновку, що згадані рекомендації є оптимальними та дієвими.   ОСНОВНА ЧАСТИНА 1. Загальна характеристика діяльності підприємства Перед початком аналізу обраної компанії необхідно ознайомитися з основною інформацією. Коротка характеристика представлена нижче по пунктам. [1,2,3,14]  Діяльність  сектор економіки:  вторинний  місія:  виробництво продукції найвищої якості та споживчої цінності, що сприяє підвищенню життєвого рівня людей у різних країнах