0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕРКАСЬКОГО РЕГІОНУ (ID:193396)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 43
Рік виконання: 2015
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ 6 1.1. Стратегічна роль інвестицій у людський капітал та його складова – професійна освіта 6 1.2 Особливості формування інвестиційної привабливості вищої професійної освіти 10 Висновки до розділу 1 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ ІНВЕСТУВАННЯ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ 15 2.1 Сучасний стан та проблеми вищої освіти в Україні та Черкаській області 15 2.2 Аналіз проблем розвитку вищої професійної освіти 20 2.3 Аналіз сучасного стану інвестування в систему вищої професійної освіти 25 2.4 Рекомендації щодо визначення та оцінювання інвестиційної привабливості вищої професійної освіти 28 Висновки до розділу 2 33 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В останні роки, у процесі швидкого розвитку суспільства, знання та інновації під час їх практичного застосування все частіше виступають джерелом прибутку, оскільки на передній план виходять творчий потенціал, підприємницькі здібності, широкий кругозір, відповідальність, готовність до прийняття рішень тощо. Роль і місце знань в інформаційній економіці відводить системі освіти реальну функцію із формування людського капіталу майбутнього. Першорядним є питання про вивчення проблем формування й ефективного використання людського капіталу, що є за сучасних умов важливим чинником економічного зростання і соціального прогресу. Незважаючи на суперечності в розумінні структури людського капіталу, всі дослідники одностайні щодо домінуючого значення його освітньої складової, тобто обсягу знань, навичок, умінь, а також здібностей до сприйняття нових знань та їх періодичного оновлення, що закладаються в людині системою формальної освіти. Звідси інтерес до дослідження цієї складової людського капіталу. Таким чином, із позиції інвестицій у людський капітал, одним із головних напрямів інвестування повинна стати освіта.