0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інвестування (ID:598461)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Визначити величину лізингового платежу, а також величину платежу, що йде на відшкодування вартості об’єкта лізингу в V кварталі. Платежі здійснюються раз на квартал на початку періоду. Вартість устаткування дорівнює 2 550 тис. грн. Прибутковість лізингодавця визначена на рівні 22 % річних. Наприкінці терміну виконання договору лізингодавець планує викупити устаткування за 340 тис. грн. Термін лізингового договору – 3 роки. 2. Підприємству з метою фінансування реалізації інвестиційного проекту видано кредит на суму 1 350 тис. грн зі щорічним нарахуванням відсотків за ставкою 18 % річних, який треба погашати протягом 7 років рівними терміновими платежами (які включають суму погашення основного боргу і нараховані відсотки). Визначити величину такого щорічного термінового платежу, величину основного боргу, що погашається, наприкінці 5-го року виконання кредитної угоди. 3. Корпорація планує створити інвестиційний фонд за 6 років. Щорічні вкладення на банківський рахунок становлять 150 тис. грн. Прибутковість банківського депозиту – 13 % річних. Визначити розмір накопиченого фонду через 6 років, а також розмір отриманого доходу протягом цього періоду. 4. Визначити, використовуючи який з методів нарахування амортизації (кумулятивний метод чи виробничий), підприємство зможе через 4 роки за рахунок коштів амортизаційних відрахувань придбати нове обладнання вартістю 40 000 грн. Початкова вартість верстата – 65 000 грн, ліквідаційна вартість – 4 000 грн (без урахування витрат на реалізацію – 500 грн). Очікуваний термін корисного використання – 6 років. За час експлуатації очікуваний обсяг обробки деталей на цьому верстаті – 120 000 шт.: 1-й рік – 25 000 од., 2-й рік – 25 000 од.; 33-й рік – 35 000 од., 4-й рік – 18 000 од. 5. Підприємство-орендодавець уклало угоду про фінансову оренду устаткування з орендарем на таких умовах: - справедлива вартість об’єкта фінансової оренди – 500 000 грн, його ліквідаційна вартість дорівнює нулю; - термін оренди – 4 роки, починаючи з 01.01.2017 р.; - орендна ставка відсотка – 14 % річних. Мінімальні орендні платежі повинні надходити від орендаря один раз на рік (31 грудня). Після закінчення терміну оренди право власності на обладнання переходить до орендаря. Визначити суму мінімального орендного платежу, що сплачується регулярно (аннуїтету), фінансовий дохід орендодавця (як різницю загальних орендних мінімальних платежів за весь строк і вартості устаткування) та здійснити розподіл фінансових доходів орендодавця за періодами відповідно до таблиці: Розрахунок фінансових доходів у складі орендних платежів, грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Визначити величину лізингового платежу, а також величину платежу, що йде на відшкодування вартості об’єкта лізингу в V кварталі. Платежі здійснюються раз на квартал на початку періоду. Вартість устаткування дорівнює 2 550 тис. грн. Прибутковість лізингодавця визначена на рівні 22 % річних. Наприкінці терміну виконання договору лізингодавець планує викупити устаткування за 340 тис. грн. Термін лізингового договору – 3 роки. 2. Підприємству з метою фінансування реалізації інвестиційного проекту видано кредит на суму 1 350 тис. грн зі щорічним нарахуванням відсотків за ставкою 18 % річних, який треба погашати протягом 7 років рівними терміновими платежами (які включають суму погашення основного боргу і нараховані відсотки). Визначити величину такого щорічного термінового платежу, величину основного боргу, що погашається, наприкінці 5-го року виконання кредитної угоди. 3. Корпорація планує створити інвестиційний фонд за 6 років. Щорічні вкладення на банківський рахунок становлять 150 тис. грн. Прибутковість банківського депозиту – 13 % річних. Визначити розмір накопиченого фонду через 6 років, а також розмір отриманого доходу протягом цього періоду. 4. Визначити, використовуючи який з методів нарахування амортизації (кумулятивний метод чи виробничий), підприємство зможе через 4 роки за рахунок коштів амортизаційних відрахувань придбати нове обладнання вартістю 40 000 грн. Початкова вартість верстата – 65 000 грн, ліквідаційна вартість – 4 000 грн (без урахування витрат на реалізацію – 500 грн). Очікуваний термін корисного використання – 6 років. За час експлуатації очікуваний обсяг обробки деталей на цьому верстаті – 120 000 шт.: 1-й рік – 25 000 од., 2-й рік – 25 000 од.; 33-й рік – 35 000 од., 4-й рік – 18 000 од. 5. Підприємство-орендодавець уклало угоду про фінансову оренду устаткування з орендарем на таких умовах: - справедлива вартість об’єкта фінансової оренди – 500 000 грн, його ліквідаційна вартість дорівнює нулю; - термін оренди – 4 роки, починаючи з 01.01.2017 р.; - орендна ставка відсотка – 14 % річних. Мінімальні орендні платежі повинні надходити від орендаря один раз на рік (31 грудня). Після закінчення терміну оренди право власності на обладнання переходить до орендаря. Визначити суму мінімального орендного платежу, що сплачується регулярно (аннуїтету), фінансовий дохід орендодавця (як різницю загальних орендних мінімальних платежів за весь строк і вартості устаткування) та здійснити розподіл фінансових доходів орендодавця за періодами відповідно до таблиці: Розрахунок фінансових доходів у складі орендних платежів, грн.