0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Банківський маркетинг і його особливості в умовах розвитку банківської системи України (ID:12494)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 96
Рік виконання: 2008
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 1.1 Економічна сутність та поняття банківського маркетингу 1.2. Роль банківського маркетингу в умовах конкурентного середовища 1.3 Методичні підходи щодо реалізації стратегічного маркетингового планування в банківській сфері РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ЧОФ АКБ «УКРСОЦБАНК» 2.1 Загальна характеристика ЧОФ АКБ „Укрсоцбанк” 2.2 Аналіз фінансового стану ЧОФ АКБ “Укрсоцбанк” 2.3 Дослідження зовнішнього середовища та маркетингової стратегії ЧОФ АКБ «Укрсоцбанк» 2.4 Аналіз ринкових можливостей ЧОФ АКБ “Укрсоцбанк” РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЧОФ АКБ «УКРСОЦБАНК» НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 3.1 Шляхи удосконалення моделі маркетингової стратегії ЧОФ АКБ “Укрсоцбанк” 3.2 Шляхи удосконалення політики кредитування ЧОФ АКБ «Укрсоцбанк» ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову