0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль маркетингового планування у функціонуванні і розвитку підприємства (на матеріалах ПАТ «Альфа-Банк»). (ID:90197)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні та методичні аспекти маркетингового планування. 1.1 Сутність і зміст маркетингового планування 1.2 Організація маркетингового планування на підприємстві та умови його ефективності 1.3 Класифікація та структура маркетингового плану Розділ 2. Організація маркетингового планування на підприємстві (на матеріалах ПАТ «Альфа-Банк»). 2.1 Характеристика господарської діяльності ПАТ «Альфа-Банк» 2.2 Організація управління маркетингом на ПАТ «Альфа-Банк» 2.3 Аналіз маркетингового планування ПАТ «Альфа-Банк»… Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингового планування на ПАТ «Альфа-Банк» Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову