0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління інноваційним потенціалом підприємства (ID:127631)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 103
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .........................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління інноваційним потенціалом підприємства................................................................................................................7 1.1. Потенціал підприємства як об’єкт управління……………………....7 1.2. Теоретичні основи управління інноваційним потенціалом підприємства…………………………………………………………………16 1.3. Показники оцінки ефективності управління інноваційним потенціалом підприємства…………………………………………………..27 РОЗДІЛ 2. Діагностика стану конкурентоспроможності господарської діяльності ВАТ „Бердичівська фабрика одежі”………………………………….36 2.1. Діагностика організаційної моделі підприємства як суб’єкта ринкової економіки……………………………………………………………………36 2.2. Аналіз формування і розміщення фінансових ресурсів в активах підприємства……………………………………………………………...…44 2.3. Діагностика рівня витрат і доходів підприємства……………………49 2.4. Оцінка стану економічної роботи на підприємстві………………….63 2.5. Оцінка стану корпоративного управління підприємства……………71 РОЗДІЛ 3. Управління оптимізацією інноваційного потенціалу підприємства...77 3.1. Оцінка інноваційного потенціалу підприємства……………………..77 3.2. Прогнозування інноваційного потенціалу підприємства……………84 3.3. Шляхи підвищення ефективності системи управління інноваційним потенціалом підприємства та визначення резервів господарської діяльності……………………………………………………………………97 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ..............................................................................99 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ........................................................101 ДОДАТКИ ...............................................................................................................103
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Динамічний розвиток ринкових процесів на Україні вимагає переорієнтації зусиль менеджменту підприємств із забезпечення поточних результатів діяльності в площину забезпечення конкурентних переваг, формування яких є певним гарантом тривалого ефективного функціонування підприємства і залежить від якості реалізації його потенціалу. Зосередження па пошуку можливостей успішного довгострокового функціо¬нування зумовлює необхідність, по-перше, вивчення ме¬ханізму формування таких можливостей, і, по-друге, здобуття практичних навичок їхньої оцінки. Для розроблення успішної ринкової стратегії, оцінки перспек¬тив і напрямку розвитку виробничого підприємства, а також для формування рішень про доцільність його інвестування необхідна всебічна оцінка як середовища, в якому працює підприємство, так і самого підприємства, його потенціалу, конкурентоспроможності, рівня організації управління та виробництва тощо. Аналіз зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають па діяльність підприємства і його конкурентоспроможність, а також оцінка його потенціалу здійснюються в ході управлінського об¬стеження, яке проводять для вироблення управлінських рішень стратегічного характеру і стратегічного управління, що не виклю¬чає застосування результатів обстеження і для вирішення різних тактичних задач. Аналіз процесів розвитку в різних сферах людської діяльності свідчить, що їх основою є різного роду нововведення у науці, тех¬ніці, організації і т.д., що втілені в нові вироби чи послуги, тех¬нології, методи організації виробництва і збуту, тобто інновації. Загалом, з економічної точки зору інновація розглядається як засіб підвищення ефективності використання наявних ресурсів. Для окремих суб'єктів господарської діяльності - як засіб адап¬тації до змін зовнішнього середовища, здатний забезпечити три¬вале виживання і розвиток відповідно до обраної мети. Для вітчизняної економіки саме інновації й інноваційний розвиток є тією рушійною силою, що спроможна забезпечити еко¬номічну незалежність України і подолання розриву з розвинени¬ми державами за принципом «обганяти не доганяючи». Тобто, не йдучи шляхом, який інші вже пройшли, здобувши при цьому мі¬цні позиції на світовому ринку, а йти, безсумнівно, у руслі світово¬го розвитку, але своїм шляхом, вишукуючи і реалізуючи свої по¬тенційні переваги, займаючи провідні позиції в тих сферах діяль¬ності, де для цього є умови. Природно, цим процесом необхідно цілеспрямовано й ефективно управляти, не покладаючись на дію тільки ринкових регуляторів. Зростання ролі окремих суб'єктів господарської діяльності, необхідність їх цілеспрямованої взаємодії один з одним і зовні¬шнім середовищем у рамках, окреслених методами державного і регіонального регулювання, ставить проблему формування ор¬ганізаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком. Він повинен орієнтувати маркетингову, а через неї інноваційну, інвестиційну і виробничо-збутову діяльність госпо¬дарюючих суб'єктів на виявлення і всебічне використання існу¬ючих і перспективних ринкових можливостей, підтримуючи пе¬вний баланс зовнішніх і внутрішніх резервів розвитку, з метою досягнення успіху в конкуренції, максимізації поточних і пер¬спективних доходів. Вирішення зазначеної проблеми дасть можливість трансфор¬мувати процеси стихійного інтуїтивного пошуку напрямків роз¬витку в науково обґрунтовані, перейти на інноваційний шлях розвитку, що сприятиме створенню в Україні умов стабілізації і зростання. З цих позицій у книзі викладені теоретико-методологічні і методичні основи управління інноваційним розвитком, кон¬цептуальні принципи формування організаційно-економічного механізму управління, а також відповідний інструментарій для реалізації його функцій. Відповідно до авторського під¬ходу, в умовах нестабільності середовища господарювання (а вона характерна не тільки для перехідної економіки, і в умовах прискорення темпів НТП властива всій світовій еко¬номіці) консолідуючу функцію має відігравати інноваційний, а не фінансовий, менеджмент, забезпечуючи узгоджену взає-модію інших його видів: фінансового менеджменту, операцій¬ного менеджменту, менеджменту персоналу, маркетингового менеджменту тощо. Управління інноваційним роз¬витком потребує вирішення ряду завдань у суміжних сферах діяльності господарюючого суб'єкта, спрямованих на виявлення невідповідності внутрішніх і зовнішніх можливостей його роз¬витку, пошук і обґрунтування шляхів їх приведення в гармонійну відповідність, що має на меті створення умов стійкого соціально-економічного розвитку як самого суб'єкта, так і суспільства в цілому. Суб'єкт господарської діяльності при цьому розгляда¬ється як адаптивна динамічна система імовірнісного характеру, що функціонує на ринку в рамках, окреслених методами дер¬жавного і регіонального регулювання. Таким чином, метою курсової роботи є формування ринково орієнтованих пріо¬ритетів соціально-економічного розвитку суспільства на ос¬нові динамічного приведення у відповідність внутрішніх і зовнішніх (які генеруються ринковим середовищем) можли¬востей розвитку господарюючих суб'єктів шляхом постійного пошуку і реалізації нових способів і сфер використання їх¬нього потенціалу. У даній курсовій роботі розглянуті такі основні питання: • концептуальні основи організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку суб'єктів гос¬подарської діяльності; • мотивація суб'єктів інноваційного процесу; • управління вибором варіантів інноваційного розвитку рин¬кових можливостей суб'єктів господарської діяльності, кла¬сифікація варіантів, проблеми й особливості їх реалізації; • маркетингові підходи до розробки і виведення інновацій на ринок; • методи управління вибором (формуванням) цільових ринків для інноваційного розвитку; • проблеми, методи оцінки й урахування впливу чинників невизначеності і ризику при обґрунтуванні інноваційних про¬ектів в умовах нечіткої оцінки окремих чинників; • управління ресурсним забезпеченням проектів інноваційного розвитку, методи оптимізації структури інвестицій в інновації; • інформаційне забезпечення процесів управління інноваційним розвитком, економічні аспекти визначення необхідного і до¬статнього рівня накопичення інформації; • діагностика інноваційного потенціалу підприємства; • особливості розробки стратегій інноваційного розвитку, кри¬терії вибору оптимальних варіантів розвитку в нестабільно¬му ринковому середовищі. Об’єктом дослідження є господарські операції і процеси, пов’язані із управлінням інноваційним потенціалом на ВАТ “Бердичівська фабрика одежі”, що на сьогодні є потужним виробником конкурентоспроможної продукції (виробництво верхнього одягу для жінок і чоловіків), яка здатна задовольнити найвибагливіші смаки не тільки українських, але і зарубіжних споживачів.
Інші роботи з даної категорії: