Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. У сьогочасних умовах ринкових метаморфоз, коли особливо зростає роль конкурентоспроможності підприємства на фоні конкурентного змагання між підприємствами, постає питання про підвищення ефективності планування на всіх ступенях. Планування як функція управління дає змогу правильно орієнтуватися підприємствам у ринковому середовищі, допомагає приймати правильні адміністративні рішення, примножує ймовірність досягнення омріяного успіху. Однак сьогодні все більше авторів наголошують на нові якісні характеристики ринку, а саме: небезпечність, невизначеність, мінливість та нестабільність, що актуалізує роль планування і надає їй нових якісних характеристик. Окрім того, зростання ролі планування, зокрема планування інноваційної діяльності, пояснюється низкою чинників, а саме: жорстка конкуренція на ринку, складність визначення кінцевих планових показників через мінливість внутрішнього та зовнішнього середовища, необхідність порівняння початкових інвестицій та потенційних результатів від впровадження інноваційного проекту для визначення найбільш ефективних, оптимізація просування інформаційних потоків за рівнями управлінської ієрархії.
Проблемами інноваційної діяльності та інноваційного розвитку підприємств присвячено багато праць, зокрема Ястремської О. М., Верещагіної Г. В., Гриньова В. М., Власенко В. В., Войнаренка М. П., Череп А. В., Олейнікової Л. Г., Черепа О. Г., Шевченко А. В. та ін. У роботах цих вчених знайшли широке відображення теоретичні та практичні аспекти здійснення інноваційної діяльності на підприємствах.
Мета і завдання дослідження. Основною метою дослідження є дослідження теоретико – практичних аспектів планування інноваційної діяльності підприємства, виявлення її основних проблем та напрямів удосконалення.
Для даної мети потрібно вирішити наступні завдання:
- охарактеризувати сутність та завдання інноваційної політики підприємства;
- розкрити основні етапи інноваційного процесу;
- вивчити методичні аспекти аналізу ефективності інноваційної діяльності;
- провести аналіз фінансового стану ПрАТ «Київстар»;
- провести загальну характеристику ПрАТ «Київстар»;
- провести оцінку інноваційного потенціалу ПрАТ «Київстар»;
- запропонувати основні напрямки підвищення ефективності інноваційної діяльності ПрАТ «Київстар».
Об’єкт дослідження. Об‘єктом дослідження є процес планування інноваційної діяльності ПрАТ «Київстар».
Предмет дослідження. Предметом дослідження є інноваційна діяльність та напрямки її удосконалення.
Методи дослідження. Під час нашого дослідження було застосовано такі методи, як: монографічний, порівняння, аналіз та синтез, дедукція та індукція, моделювання наукова абстракція та узагальнення.
Інформаційна база дослідження: нормативно - правові акти, які здійснюють регулювання інноваційної діяльності підприємства; науково-методологічні джерела; підручники, наукові статті, монографії; річна фінансова звітність акціонерного товариства, установчі документи.