0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМПЛЕКСНЕ КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЇ (ID:470862)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка праці
Сторінок: 57
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ КОМПЛЕКСНОГО КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1.Сутність та наукові підходи щодо визначення терміну «якість» 5 1.2.Поняття та роль комплексного керування якістю в організації 8 1.3.Методи оцінки ефективності та аналізу ефективності комплексного управління якістю в організації 15 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЛЕКСНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ» 21 2.1. Загальні відомості про підприємство 21 2.2. Оцінка комплексного управління якістю на ПАТ «Миронівський хлібпродукт» 27 2.3. Діагностика моделі програми цілей управління якістю на ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ» 31 РОЗДІЛ 3. НАЯВНА ПРОБЛЕМАТИКА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОДОЛАННЯ В НАПРЯМІ КОМПЛЕКСНОГО КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЇ 37 3.1. Проблеми комплексного управління якістю в організації 37 3.2. Шляхи поліпшення комплексного управління якістю в організації 42 ВИСНОВОК 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аби досягти успіху в сучасних економічних ринкових умовах підприємствам необхідна спланована і врівноважена політика їх менеджерів. Ринковою економікою висуваються доволі суворі рамки та параметри конкурентоспроможних ознак підприємств, де лідерами є ті, чиї товари по якісних показниках в рази перевищують аналоги конкурентів. За таких умова менеджмент показниками якості став основним завданням всього управлінського процесу. Відтак, аби задовольнити споживчий попит, налагодити планомірний випуск товарів у заплановані терміни, знизити їх собівартість, визначити прийнятну для покупців ціну, якою відшкодуються затрати виробника, сприяти максимізації доходу, варто забезпечити високий рівень якості товарів, постійно укріплювати та працювати над його покращенням. Проблематика якості на підприємствах та система управління нею потрапили під призму багатьох вітчизняних та зарубіжних вчених, зокрема Векслера Е. М., Голдсмига Дж. А., Дудара Т. Г., Кириченка Л. С., Петренка В. А., Процюка Н. І., Тагаісі К., Шаповала М. І., Штефана О.І. та багатьох інших. Провідні вітчизняні та зарубіжні науковці розкрили багато теоретичних та методологічних аспектів управління якістю продукції, однак сучасні умови розвитку економіки вимагають подальших досліджень та напрацювань у даній сфері. Зокрема постала необхідність вирішити проблемні питання щодо доповнення та корекції наявної методики управління якістю. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної курсової роботи є дослідження процесу та особливостей комплексного управління якістю в організації. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: - розглянути теоретичні основи комплексного управління якістю в організації; - проаналізувати основні особливості комплексного керування якістю в організації; - визначити проблематику комплексного керування якістю в організації; - зробити висновки. Предметом роботи є якість в організації. Об’єктом роботи являється комплексне управління якістю. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі: - системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи; - синтез - для узагальнення аспектів методики комплексного управління якістю в діяльність організації; - аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики; - абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування системи комплексного керування якістю в організації; - конкретизація - для обґрунтування змісту ключових понять; - монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо комплексного управління якістю в організації. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи.  Структура курсової роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають девять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (40 найменувань), дода