0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

PR-ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗВО (ID:1018655)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 66
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………….3 ВСТУП ………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ 1. PR-ТЕХНОЛОГІЇ У СФЕРІ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ СПЕКТР…………………………………………………7 1.1. Сутність та види PR-технологій……………………………………7 1.2. Становлення PR в освіті…………………………………………...12 РОЗДІЛ 2. PR ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗВО…………………………………………..17 2.1. Імідж ЗВО: сутність, структура та функції………………………17 2.2. Роль PR-технологій у формуванні іміджу ЗВО………………….22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ PR ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРИКЛАДІ АРТІП…………………………………27 3.2. Аналіз застосування PR-технологій у процесі формування іміджу АРТІП…………………………………………………………………………27 3.2. Рекомендації щодо удосконалення процесу формування іміджу АРТІП…………………………………………………………………………38 ВИСНОВКИ……………………………………………………………50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..56 ДОДАТКИ……………………………………………………………...60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сутність та види PR-технологій Фахівці стверджують, що існує близько 500 трактувань терміну «Public Relations». Майже кожен з них робить акцент на різних характеристиках, але їх загальним найбільш суттєвим положенням є те, що PR (паблік рілейшнз) - це взаємовідносини між конкретною організацією, установою тощо будь-якої сфери, форми власності та масштабів діяльності та громадськістю [7, 40]. Відомий англійський професор і соціолог Сем Блек, який серед перших написав книгу «Public Relations» (його батьки були родом з Києва та мали прізвище Чорні і) і у 1990-х рр. очолював Міжнародну асоціацію зі зв'язків з громадськістю, трактував так це поняття: «PR - це мистецтво і наука досягнення гармонії за допомогою взаєморозуміння, що ґрунтується на правді і повній інформованості» [34]. Доктор Пекс Харлоу, один з американських фахівців, вивчивши 427 визначенння PR, пояснив його так: «дати визначення «паблік рилейшнз» – це те ж саме, що намагатися стрибати на тюлені, – вам небагато вдасться досягти. Я прочитав сотні визначень «паблік рилейшнз», і всі вони правильні, але не дуже вдалі. Паблік рилейшнз – це якісний рівень, а не визначення» [7, 8, 15]. Отже, він дійшов висновку, що PR – це одна з функцій управління. Один з успішних та відомих PR-менеджерів Е.Бернейс свідчить, що у 30-х роках XX ст. термін «public relations» використовувався для означення «дій заради суспільного блага»[32]. 2.1. Імідж ЗВО: сутність, структура та функції … До основних факторів, що впливають на формування іміджу закладу вищої освіти в Україні, належать[1, 5, 12]: 1. Академічна репутація: якість викладачів, кількість та якість наукових публікацій, рейтинги та визнання в науковій спільноті. 2. Якість освітніх програм: актуальність, дотримання вимог міжнародних стандартів, практична спрямованість і забезпечення кар'єрного розвитку студентів. 3. Наукові дослідження: участь в наукових проектах, наукові публікації, організація конференцій та семінарів. 4. Міжнародна співпраця: участь у міжнародних проектах та обмін програм, академічні партнерства з університетами за кордоном. 5. Зв'язки з бізнесом та громадськістю: співпраця з підприємствами та залучення виробничої практики, організоване взаємодія з громадськими організаціями. 6. Засоби комунікації та маркетинг: рекламні кампанії, промоційні заходи, власний сайт, соціальні медіа …