Зразок роботи
1.1. Сутність та види PR-технологій
Фахівці стверджують, що існує близько 500 трактувань терміну «Public Relations». Майже кожен з них робить акцент на різних характеристиках, але їх загальним найбільш суттєвим положенням є те, що PR (паблік рілейшнз) - це взаємовідносини між конкретною організацією, установою тощо будь-якої сфери, форми власності та масштабів діяльності та громадськістю [7, 40].
Відомий англійський професор і соціолог Сем Блек, який серед перших написав книгу «Public Relations» (його батьки були родом з Києва та мали прізвище Чорні і) і у 1990-х рр. очолював Міжнародну асоціацію зі зв'язків з громадськістю, трактував так це поняття: «PR - це мистецтво і наука досягнення гармонії за допомогою взаєморозуміння, що ґрунтується на правді і повній інформованості» [34].
Доктор Пекс Харлоу, один з американських фахівців, вивчивши 427 визначенння PR, пояснив його так: «дати визначення «паблік рилейшнз» – це те ж саме, що намагатися стрибати на тюлені, – вам небагато вдасться досягти. Я прочитав сотні визначень «паблік рилейшнз», і всі вони правильні, але не дуже вдалі. Паблік рилейшнз – це якісний рівень, а не визначення» [7, 8, 15]. Отже, він дійшов висновку, що PR – це одна з функцій управління.
Один з успішних та відомих PR-менеджерів Е.Бернейс свідчить, що у 30-х роках XX ст. термін «public relations» використовувався для означення «дій заради суспільного блага»[32].
2.1. Імідж ЗВО: сутність, структура та функції
…
До основних факторів, що впливають на формування іміджу закладу вищої освіти в Україні, належать[1, 5, 12]:
1. Академічна репутація: якість викладачів, кількість та якість наукових публікацій, рейтинги та визнання в науковій спільноті.
2. Якість освітніх програм: актуальність, дотримання вимог міжнародних стандартів, практична спрямованість і забезпечення кар'єрного розвитку студентів.
3. Наукові дослідження: участь в наукових проектах, наукові публікації, організація конференцій та семінарів.
4. Міжнародна співпраця: участь у міжнародних проектах та обмін програм, академічні партнерства з університетами за кордоном.
5. Зв'язки з бізнесом та громадськістю: співпраця з підприємствами та залучення виробничої практики, організоване взаємодія з громадськими організаціями.
6. Засоби комунікації та маркетинг: рекламні кампанії, промоційні заходи, власний сайт, соціальні медіа
…