0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Світові мас-медіа, як провідник глобалізації (ID:179305)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 8
Рік виконання: 2017
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Світові мас-медіа, як провідник глобалізації висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Світові мас-медіа, як провідник глобалізації Сьогодні глобалізація є провідною тенденцією світового розвитку. Як відомо, сучасний глобалізаційний процес характеризують три універсальних ознаки: інтеграція, транспарентність і гомогенність. Культурна глобалізація є віддзеркаленням економічної і політичної переваги індустріально розвинених країн і, відповідно, працює на закріплення подібної переваги. П. Бергер вважає, що канали культурної глобалізації «сприяють незалежності індивіда від традиції і спільноти». Причому в даному випадку індивідуалізація трактується в соціально-психологічному сенсі, а відповідно, процес відриву від первинних коренів буде працювати на атомізацію індивідів, їх взаємне відчуження [1]. Мас-медіа в житті сучасної людини відіграють все більш значну, можна сказати, домінуючу роль, не просто фіксуючи реальність, але кодуючи її. Віртуальна реальність певною мірою підпорядковує собі предметний світ. Багато подій сприймаються як реальні, «що відбуваються насправді», якщо, або ж тільки якщо, про них повідомляють ЗМІ. Сьогодні включеність в глобальний інформаційний простір не менш значуще, ніж прив'язка до власної культурної традиції. Все це веде не тільки до трансформації соціуму і моделей взаємодії в ньому, а й визначає формування нової соціокультурної реальності – глобального світу. Існують протилежні точки зору на наслідки, викликані глобалізацією мас-медіа.