Створення іміджу організації як важливе завдання служби ПР (ID:239896)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ...6
1.1. Сутність поняття «імідж», його види та особливості……………..6
1.2. Етапи формування іміджу організації…………………………….12
1.3. PR-засоби по створенню іміджу організації……………………...22
Висновки до розділу 1…………………………………………………………...26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ…………………27
2.1. Аналіз діяльності ТОВ «Брокард-Україна»…..…………………….27
2.2. Оцінка створення іміджу організації ТОВ «Брокард-Україна»..….29
2.3. Аналіз механізму формування іміджу та роль PR-служби в організації………………………………………………………………………...39
Висновки до розділу 2…………………………………………………………...44
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ У ТОВ «БРОКАРД-УКРАЇНА»..………………………………………………………..46
3.1. Реклама як один з основних напрямів створення іміджу ТОВ «Брокард-Україна»………………..……………………………………………..46
3.2. Напрями удосконалення формування іміджу організації…………51
Висновки до розділу 3…………………………………………………………...57
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...58
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Зразок роботи
Public Relations - це мистецтво і наука досягнення гармонії за допомогою взаєморозуміння, основаного на правді й повній інформованості. Public Relations включає в себе всі форми комунікацій, внутрішніх і зовнішніх, між цільовою аудиторією та організацією з метою встановити і підтримувати взаєморозуміння.
Питання формування іміджу підприємства розглядають такі вчені, як Л. Балабанова, Я. Приходченко, А. Вардеваян, О. Ткачук, В. Гатило Л. Орбан-Лембрик, О. Трач, Н. Яшкіна, Ю Строцюк та інші.
Метою дипломної роботи є створення іміджу організації як важливе завдання служби PR.
Для досягнення мети нами було поставлено та вирішено такі завдання:
- з’ясувати сутність поняття «імідж», його види та особливості;
- розкрити етапи формування іміджу організації;
- описати PR-засоби по створенню іміджу організації;
- проаналізувати діяльність ТОВ «Брокард-Україна»;
- дати оцінку створення іміджу організації ТОВ «Брокард-Україна»;
- проаналізувати механізм формування іміджу та роль PR-служби в організації;
- описати рекламу як один з основних напрямів створення іміджу ТОВ «Брокард-Україна»;
- визначити напрями удосконалення формування іміджу організації.
Об’єктом дослідження є процес створення іміджу організації.
Предметом виступає створення і просування іміджу організації за допомогою служби PR.
Методи дослідження. У процесі дослідження використано такі методи і прийоми, як: порівняння, експертних оцінок й аналізу ієрархій, факторного аналізу, системного аналізу.
Інформаційною базою дослідження фундаментальні положення сучасної маркетингової теорії, результати наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених, дані офіційної статистики, статистична та бухгалтерська звітність досліджуваного підприємства, а також інші первинні матеріали, зібрані автором особисто.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в удосконаленні теоретико-методичних засад створення іміджу організації шляхом розробки нових і удосконалення існуючих методів розробки плану створення іміджу як цілісного комплексу служби PR, що дозволить підвищити ефективність процесу формування іміджу підприємства.
Структура дипломної роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, що налічує 48 найменувань. Обсяг загального тексту роботи становить 66 сторінок, містить 3 таблиці і 5 рисунків.
Інші роботи з даної категорії: