Зразок роботи
Методологічна основа виконаної роботи базується на фундаментальних положеннях економічної теорії з проблем грошового ринку, викладених у працях вітчизняних та зарубіжних учених.
У роботі використано сукупність різноманітних методів наукового пізнання, зокрема методи порівняльного та системного аналізу, індукції та дедукції, конкретизації, абстрагування, аналогії, логічний метод, графічний і табличний методи.
Загальний підхід до медіастратегії грунтується на основі системного аналізу. Для розкриття економічної суті явищ застосовано методи аналізу і синтезу, а також метод аналогії. Категоріальний апарат обґрунтовано на базі методу наукового абстрагування та узагальнення. При виведенні окремих висновків застосовано методи індукції та дедукції, логічний метод.
Інформаційна основа даної курсової роботи складається із монографічної та періодичної літератури, даних науково-практичних конференцій.
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі курсової роботи розглянуто теоретичні аспекти медіапланування та медіастратегії. Другий присвячений характеристиці наявного конкурентного середовища телеканалу «1+1», його медіастратегії та виділенню пропозицій щодо її покращення.
Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку літератури. Курсова робота виконана в обсязі 40 сторінок. Сюди входять 12 рисунків, 2 таблиці, 2 додатки.
При написанні курсової роботи було використано 38 основних джерел, переважно наукового, науково-методичного, періодичного характеру.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.1. Розроблення медіастратегії підприємства
Нинішні технології розроблення медіастратегії характеризуються складним інструментарієм, ключовими сегментами якого є рекламодавці, рекламні агентства, засоби реклами та споживачі. До процесу розроблення медіастратегії залучають вагомі інтелектуальні та матеріальні ресурси. Базою медіастратегії являється рекламна кампанія, тобто система заходів, інтегрованих спільною метою і охопленням визначеного періоду часу та розподіленям в часі так, щоб один захід доповнював інші. Під час розроблення медіастратегії з метою досягнення запланованих задач часто використовують методику та прийоми інших елементів маркетингових комунікацій: пропаганди, стимулювання збуту, паблік рилейшнз та інші [24].