066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики. PR агентство (ID:308065)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 40
Рік виконання: 2017
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Мета проходження практики – поглиблення теоретичних знань, набутих у процесі навчання; отримання навиків виконання завдань, пов’язаних з маркетинговою діяльністю підприємства; підготовка до обіймання посад, які потребують кваліфікації спеціаліста з маркетингу. База практики: ТОВ Хавас ПР Київ. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська, 41, оф. 460. Організаційно-правова форма: Товариство з обмеженою відповідальністю Основні види діяльності: надання повного циклу маркетингових послуг для мережових і локальних клієнтів. В числі послуг агентства: стратегічне планування, креативні розробки, медіапланування та розміщення, Event і BTL, PR, послуги в області digital і соціальних медіа.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 4. Стратегічний аналіз зовнішнього маркетингового середовища підприємства: • портрет потенційних та реальних споживачів продукції підприємства, їх вподобання, опис факторів, що впливають на процес прийняття ними рішення про покупку; поточний стан попиту на продукцію підприємства; ставлення споживачів до підприємства і його послуг; • основні конкуренти підприємства, його конкурентна стратегія; • інші суб’єкти залежно від специфіки діяльності підприємства (наприклад, постачальники, посередники) Портрет споживача: 1) Підприємство працює від 5 і більше років; в Україні: більше року. Послуги надаються або великим вітчизняним підприємствам, або іноземним підприємствам, що тільки прийшли на український ринок або хочуть на ньому закріпитися; 2) Тип підприємства: приватні та державні підприємства; 3) Доля на ринку: середній бізнес та великий бізнес; 4) Прибутковість: наміри до збільшення; ... 9) Страхи клієнта. Невпевненість в своїх силах, кризові очікування, небажання бути погано проінформованим. Вподобання: капіталовкладення в імідж і розвиток з мінімальними затратами і ризиком, прихильність методам поширення матеріалів через Інтернет (SEO, вірусні кампанії, партнерство з медіа і лідерами думок); акції та корпоративні заходи з гарантованою віддачою; Фактори, що впливають на процес прийняття рішення про використання послуг підприємства: ... Поточний стан попиту: Український PR активно розвивається і займає гідне місце на комунікаційному ринку. Йде робота з виховання культури споживання PR-послуг, оскільки далеко не всі замовники розуміють, що дійсно потрібно їх організації або їм самим. Слабке місце українського PR: система професійної освіти, оскільки на даний момент вона має неоднорідний характер і не забезпечує підготовку фахівців достатнього рівня кваліфікації. Попит на послуги PR, маркетингові дослідження, медіапланування і розміщення стабільний і має тенденцію до зростання. Ставлення споживачів: Підприємство є визнаним лідером галузі в Україні і надає послуги, що дуже важливі як для підприємств, що відкрили свої представництва в Україні нещодавно, так і для середніх та великих українських підприємств. Аналітика, планування, маркетингові дослідження, проведення корпоративних заходів і промоутерських кампаній є важливою частиною сучасного українського бізнес середовища і на них не шкодують виділяти великі бюджети за умови досягнення результатів в короткостроковій і довгостроковій перспективі. 1) Конкуренти підприємства: київські PR агентства зі схожим асортиментом послуг Publicity Creating, PR Service, FreshLook marketing studio, Киевсоке публичное агентство коммуникаций и PR, Trembita PR та інші. Конкурентна стратегія полягає в наданні унікальних послуг, що були розроблені в компанії. Їх загальна назва – CBI – креативні бізнес-ідеї® З 2002 року Havas Worldwide інвестував близько $7 млн на вивчення Prosumers – найбільш просунутих в своїх поглядах споживачів, які свій інтерес до нових віянь поєднують з активною соціальною роллю. Це надзвичайно впливові люди, які створюють і руйнують ринки по всьому світу, змінюючи баланс сил на свою користь. Аналіз думок і переваг Prosumers у моделі планування дозволяє йти в ногу з потужними трендами сучасності. Був розроблений проект “Decipher”, який являє собою аналіз категорії і комунікаційних кодів, заснований на семіотичному аналізі. Куди рухається категорія, які візуальні коди працюють, що буде актуально в найближчому майбутньому, що залишилося за бортом? Відповіді на ці питання дає дослідження категорій за методикою Havas Worldwide. І останній проект, “Brand Momentum™”. Йдучи корінням у політичні опитування думок, цей інструмент вимірює положення бренда на ринку, приділяючи увагу довірі (досвід), динаміку (потенціал) і швидкості, з якою бренд набуває або втрачає свої позиції по відношенню до своїх конкурентів. Методика CBI показала свою ефективність на багатьох ринках. У 2010 році компанія відсвяткувала 10-річний ювілей виходом книги, яка увійшла в список авторитетних рекламних джерел. З 2012 року дослідження Prosumers і Brand Momentum™ проводяться і в українському відділенні компанії. На основі аналізу сил конкуренції підприємство виділяє три складові конкурентної стратегії, з допомогою яких компанія забезпечує собі конкурентні переваги: лідерство за витратами, диференціація, фокусування. 2) Важливими суб’єктами діяльності підприємства є партнери по холдингу. В Україні представлені декілька підприємств однієї групи з цієї компанії, які допомагають один одному шукати клієнтів та розв’язувати складні питання, виконувати побажання клієнтів.