Специфіка PR-кампаній українських банківських установ (ID:344632)
Зміст
ВСТУП....................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. Джерела дослідження зв’язків з громадськістю……………….5
1.1. Проблема вивчення зв’язків з громадськістю…………..............................5
1.2. Особливості використання PR у банківській сфері....................................10
РОЗДІЛ ІІ. Специфіка піар-кампаній українських банківських установ...................................................................................................................16
2.1. Зв’язки з громадськістю в системі «Ощадбанку» та «Кредобанку».........16
2.2. Особливості піар-кампаній «Райффайзен Банк Аваль»..............................22
ВИСНОВКИ.........................................................................................................28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................30
Зразок роботи
1.2. Особливості використання PR у банківській сфері
Зв’язки з громадськістю в банківському секторі варто визначити як сферу ділових комунікацій, де формується репутація банку, створюється і підтримується взаєморозуміння і співпраця між банком і громадськістю. Формування довіри, гармонійних відносин між банком і громадськістю є одним з головних завдань будь-якого банку. Ці завдання завжди реалізуються засобами public relations. Специфіка банківського PR обумовлена особливістю самих банківських послуг. Банківські послуги не мають натурально-речовинного вираження, а отже, пропозиція цих послуг здійснюється на фоні домінуючого просування марки банку.
PR в банківській установі – це комплекс запланованих дій, які спрямовані на підтримку сприятливої взаємодії та взаєморозуміння між банком і громадськістю.
Одним із завдань PR-діяльності в банківській сфері є формування сприятливого ставлення до банківської системи і до конкретних банків, оскільки громадськість довіряє їм свої активи. Тому банки чи не найактивніше використовують рекламу для формування свого іміджу. Проте для досягнення успіху однієї іміджевої реклами недостатньо. Потенційним клієнтам банку потрібні більш вагомі аргументи при роздумах над тим, де тримати вільні кошти. А жодна реклама не дасть необхідної для цього інформації, адже вона спрямована на досягнення конкретного й оперативного ефекту. Для системного впливу потрібно доповнювати багатьма іншими інформаційними заходами.
Сутністю зв’язків з громадськістю є цілеспрямована діяльність банків для досягнення взаєморозуміння з суспільством, з метою досягнення лояльного ставлення до своєї діяльності. PR-заходи мають довгострокову дію та спрямовані не на потенційних клієнтів банку, а на оточення та громадську думку. До того ж, зв’язки з громадськістю включають в себе повне інформування про послуги банку всіх суб’єктів (цільова аудиторія, органи державної влади, засоби масової інформації), аналіз ситуації та прогнозування можливої реакції тих або інших суб’єктів на деякі аспекти діяльності банку.
Варто зазначити, що провідниками стратегії довіри до банку є PR-фахівці. Ця стратегія поєднує такі підходи: інформування про внесок банку в загальний добробут, його високу соціальну відповідальність (підтримка науки, освіти, культури, охорони довкілля); інформування про найцікавіші для суспільства питання з нагадуванням про банк, що спонсорує пов’язані з ними акції, проекти.
Інші роботи з даної категорії: