0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Піар компанії в сфері будівництва та архітектури (ID:412931)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 54
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ 6 1.1. Поняття та значення піару компанії в сфері будівництва та архітектури 6 1.2. Принципи та завдання служб піар компаній в сфері будівництва та архітектури 12 1.3. Сучасний інформаційний інструментарій піару компаній в сфері будівництва та архітектури 17 Висновок до розділу 1 23 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ 24 2.1. Напрями роботи служби піару компанії Vitoris 24 2.2. Тактика та методи піару компанії Vitoris 31 2.3. Проект ZALA компанії Vitoris, як ефективний піар 36 Висновок до розділу 2 40 РОЗДІЛ 3. ТЕМАТИЧНІ ЗАХОДИ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 41 3.1. Складові успішного заходу як ефективної комунікації і підвищення іміджу бренду 41 3.2. Тематичні заходи проекту ZALA для архітекторів 44 Висновок до розділу 3 46 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інформаційною базою дослідження виступали роботи вітчизняних і зарубіжних учених-економістів, спеціальна економічна література, нормативно-законодавчі акти України, матеріали наукових конференцій, періодичні видання, ресурси мережі Інтернет. Зокрема, дослідження піару в сфері будівництва та архітектури потрапило у призму таких науковців: Армстронг Г., Башук А.І., Березенко В.В., Биченков В.М., Бихова О.М., Боровик Ю.Т., Векслер А., Гнатченко Є.Ю., Голік О.В., Гончарук Т.І., Гребньов Г.М., Грицюта Н.М., Гурочкіна В.В., Доленко Л.Х., Євтєєва В.Г., Жарлінська Р.Г., Зінченко А.Г., Карпенко Н.В. та ін. Працям даних науковців належить велика роль у створенні наукового трактування і пояснення особливостей піару в сфері будівництва і архітектури. Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення. Метою даної дипломної роботи є виявлення сутності та особливостей піару в сфері будівництва та архітектури. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання: - дослідити теоретичні аспекти піару в сфері будівництва та архітектури; - розглянути особливості піару в сфері будівництва та архітектури; - виявити проблеми піару в сфері будівництва та архітектури та запропонувати шляхи їх вирішення; - зробити висновки. Об’єктом дослідження є піар у сфері будівництва та архітектури. Предметом дослідження являється піар. Робота виконана шляхом поєднання методів класичної економічної теорії, соціальної економіки та неоінституціоналізму. Здобули використання традиційні методи формальної логіки: метод аналізу - у виявленні складових піару; метод синтезу - у виявленні функціональних особливостей піару в сфері будівництва та архітектури в цілому. Метод моделювання обрано для визначення класичної схеми піару в сфері будівництва та архітектури та для виявлення формоутворюючих факторів нововведень у даній сфері, системний аналіз - для визначення місця піару в економіці країни. Використано методи наукового пізнання: історичний - для здобуття інформації про становлення видів і моделей піару; порівняльний - для порівняння макроекономічних та мікроекономічних підходів у підвищенні його ефективності. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні та вдосконаленні теоретико-методичних положень і розробці практичних рекомендацій щодо піару в сфері будівництва та архітектури. Найважливіші наукові положення, що характеризують новизну дипломної роботи, отримані автором особисто та виносяться на захист, є такі: - удосконалено науково-методичні підходи щодо визначення піару в сфері будівництва та архітектури, значення, сучасних його особливостей; - подальшого розвитку дістало питання інноваційно-інформаційних технологій у піарі в сфері будівництва та архітектури; - запропоновано рекомендації щодо подолання проблемних питань піару в сфері будівництва та архітектури. Практичне значення одержаних результатів полягає в сприянні більш чіткому уявленню про сутність піару в сфері будівництва та архітектури, його функціонального призначення, особливостей, що дає можливість створення чітких програм розвитку, надає інформативну базу для інноваторів стосовно ефекту, що можна очікувати від піару в даній сфері. Також практичне значення має розроблення науково обґрунтованого комплексу практичних рекомендацій щодо проведення ефективного піару для забезпечення ефективної діяльності досліджуваного підприємства. Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. Робота містить 20 рисунків, 1 таблицю. Список використаних джерел включає 50 найменувань на 5 сторінках. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ 1.1. Поняття та значення піару компанії в сфері будівництва та архітектури Що ж власне уявляє собою піар? Це визначення вже трактується у низці статей [2; 3; 16] та монографій [25; 24; 38], тому доцільно буде насамперед представити своє комплексне трактування. Враховуючи наявні пропозиції науковців з даного приводу маємо таке універсальне твердження: «Піар є особливою функцією менеджменту, якою здійснюється сприяння налагодженню і підтриманні контакту, взаємного розуміння і співробітництва між організацією та її громадськістю, сприяється максимально швидкому вирішенню ... Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751